نمایش 1–16 از 22 نتیجه

پد نسوز تعمیرات چیست:

پد نسوز تعمیرات یکی از ابزار های تعمیرات موبایل است که هر تعمیرکاری باید یک عدد از آن را بر روی میز کار خود داشته باشد. پد نسوز تعمیرات از جنس سیلیکون ساخته می شود که قابلیت تحمل دما تا 500 درجه ی سانتیگراد را داراست که از میز کار شما در برابر حرارت تعمیرات محافظت به عمل می آورد.

مزایا استفاده از پد نسوز تعمیرات:

  • نظم بخشیدن به میز کار و قطعات
  • جلوگیری از گم شدن قطعات ( قابلیت آهنربایی پد نسوز تعمیرات )
  • تسهیل و سرعت بخشیدن به تعمیرات
  • محافظت از میز کار و قطعات الکترونیکی در برابر حرارت

انواع پد نسوز تعمیرات:

پد نسوز تعمیرات و پد نسوز لحیم کاری در مدل های مختلفی تولید می شود که بسته به نیاز تعمیرکار ، سایز پد نسوز و بودجه ی شما مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انواع پد نسوز تعمیرات عبارتند از:

پد نسوز زیر دستی:

پد نسوز زیر دستی سیلیکونی از ساده ترین پد نسوز های تعمیرات است که دارای ویژگی خاصی نمی باشد و فقط از تحمل دمایی بالا که تا 500 درجه ی سانتیگراد می باشد برخوردار است که می توانید تعمیرات خود بر روی آن انجام دهید، پد نسوز زیر دستی از میز کار شما در برابر حرارت بیش از محافظت می کند.

پد نسوز مگنت دار:

پد نسوز مگنت دار از پد های پر طرفدار است که علاوه بر تحمل دمای بالا دارای قسمت آهنربایی در زیر خود است که به تعمیرکار امکان می دهد تا پیچ ها و سایر قطعات کوچک را به راحتی روی آن نگه دارد و از گم شدن قطعات جلوگیری به عمل آید.

پد نسوز تعمیرات موبایل:

پد نسوز تعمیرات موبایل یک پد نسوز است که مناسب تعمیرات موبایل طراحی شده است. پد نسوز تعمیرات موبایل معمولاً از جنس سیلیکون نسوز با مغزی فلزی ساخته می شود که قابلیت تحمل دما تا 500 درجه ی سانتیگراد را داراست. همچنین از قسمت هایی جهت نگهداری پیچ ها و قطعات برخوردار می باشد که دارای ویژگی هایی مانند قابلیت آهنربایی، تقسیم بندی های مجزا با قابلیت نگهداری پیچ گوشتی و پنس می باشد همچنین دارای سطحی غیر لغزش می باشد تا در زمان تعمیرات قطعات بر روی پد نسوز کاملا ثابت و بدون حرکت باقی بمانند. پد نسوز تعمیرات موبایل به تعمیرکاران موبایل کمک می کند تا تعمیرات موبایل را در فضایی منظم تر با دقت بیشتری انجام دهند.

پد نسوز لحیم کاری و پد سیلیکونی تعمیرات :

پد نسوز لحیم کاری دارای تحمل دما تا 500 درجه ی سانتیگراد است که معمولا این نوع پد سیلیکونی تعمیرات از جنسی با مغزی فلزی با روکش سیلیکونی نسوز است. پد نسوز لحیم کاری مجهز به قسمت هایی جهت نگهداری پیچ ها و قطعات و مجهز به قابلیت آهنربایی است.

پد نسوز زیر لوپ:

پد نسوز زیر لوپ متناسب با لوپ تعمیرات طراحی شده است که در بعضی پد نسوز های زیر لوپ قابلیت نصب و قرار گرفتن لوپ بر روی پد نسوز زیر لوپ محیا شده است و از آن به عنوان پایه نیز استفاده می گردد.

نحوه استفاده از پد نسوز تعمیرات:

برای استفاده از پد نسوز سیلیکونی تعمیرات کافیست پد نسوز را بر روی میز کار خود پهن نمایید و وسایل خود را بر روی آن قرار داده و به کمک هیتر و هویه با خیالی راحت بدون آسیب رسیدن به میز کار به تعمیرات مورد نظر خود بپردازید.

نتیجه گیری

 

قیمت پد نسوز تعمیرات:

قیمت پد نسوز تعمیرات به جنس، کیفیت و کاربرد آن بستگی دارد که هر مدل از پد نسوز تعمیرات دارای قیمتی متفاوت می باشد، پد نسوز سیلیکونی تعمیرات برد یک ابزار کاربردی برای تعمیرکاران است که از میز کار و قطعات الکترونیکی در برابر حرارت محافظت می کند و باعث ایجاد فضایی منظم در محیط کار، افزایش کیفیت تعمیرات و سرعت تعمیرات می گردد که می توانید برای خرید پد نسوز تعمیرات با بهترین قیمت از طریق فروشگاه ابزار تعمیرات موبایل ابزارک موبایل اقدام کنید.