نمایش 1–16 از 131 نتیجه

خرید باتری اصلی گوشی الجی

اگر قصد خرید باتری گوشی الجی بهتر است آن را باکیفیت اصلی تهیه کنید، زیرا باتری موبایل یکی از مهمترین قطعات گوشی است که تاثیر مستقیم بر عملکرد و طول عمر گوشی شما دارد.

با انتخاب باتری اصلی گوشی الجی می توانید باعث بهبود عملکرد گوشی و افزایش طول عمر گوشی خود شوید.

چرا باید باتری اصلی گوشی الجی LG را بخریم؟

طول عمر باتری: زیرا باتری اصلی گوشی الجی LG از کیفیت و طول عمر متفاوتی نسبت به نمونه های کپی آن برخوردار می باشد.

سازگاری مدل باتری: باتری اصلی موبایل الجی با گوشی شما کاملا سازگار است و از آسیب رسیدن به دستگاه یا دیگر قطعات گوشی مثل برد شارژ گوشی جلوگیری به عمل می آورد.

خطرناک بودن باتری کپی: باتری غیر اصل ممکن است علاوه بر آسیب رساندن به گوشی، با استفاده طولانی مدت ممکن است دچار انفجار شوند با استفاده از باتری‌های اصلی الجی می توانید این احتمالات را به حداقل برسانید.

نکاتی که باید هنگام خرید باتری گوشی الجی به آن توجه کنید:

قبل از خرید باتری گوشی الجی باید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید خریدی موفق را تجربه کنید البته ما در مورد با این موضوع مقاله ای کامل در بخش راهنمای خرید باتری موبایل و مهمترین نکات قبل از خرید باتری گوشی را برای کاربران به صورت کامل توضیح داده ایم این نکات شامل:

  • ظرفیت باتری: هر باتری ال جی LG دارای ظرفیتی مشخص است که بر اساس میلی آمپر ساعت mAh اندازه گیری می شود که در زمان خرید باتری باید به آن توجه فرمایید.
  • مدل باتری: تمامی باتری‌های گوشی الجی دارای مدل عددی مشخصی هستند مانند باتری گوشی الجی ایکس پاور با مدل عددی BL-T30 که در زمان خرید با به مدل باتری دقت کنید.
  • خدمات پس از فروش و گارانتی: اطمینان حاصل کنید که باتری خریداری شده دارای گارانتی معتبر باشد که البته شما با خرید باتری گوشی الجی از ابزارک موبایل شامل گارانتی 3 ماهه ابزارک موبایل و ضمانت تست 7 روزه می شوید.

خرید باتری اصلی الجی LG از فروشگاه ابزارک موبایل:

فروشگاه ابزارک موبایل سعی در تهیه‌ی باتری‌های موبایل با کیفیت اصلی نموده است که شما می توانید در فروشگاه ما مجموعه ای از بهترین باتری‌های گوشی ال جی قدیمی و جدیدترین باتری‌های گوشی الجی با تضیمن کیفیت و قیمت را خریداری نمایید.