باتری سامسونگ Samsung S8 / G950

  • ظرفیت باتری: 3000mAh
  • مدل باتری: EB-BG950ABE
  • ولتاژ باتری: 3.85 ولت
  • نوع باتری: لیتیوم یون
  • گارانتی محصول: 90 روز
  • تاریخ تولید: تاریخ سال

قیمت کالا:400,000 تومان

بررسی باتری گوشی سامسونگ اس S8

باتری سامسونگ s8 یک باتری با ظرفیت داخلی 3000 mAh  میلی آمپر ساعت است که دارای مدل عددی EB-BG950ABE با ولتاژ خروجی 3.85v ولت ازنوع لیتیوم یونی است.

مشخصات باتری سامسونگ s8

گارانتی باتری گوشی سامسونگ s8 در ابزارک موبایل:

گارانتی محصول 90 روز در نظر گرفته شده است که با خرید باتری اصلی s8 ابزارک موبایل این باتری دارای گارانتی 90 روزه است که در صورت خرابی باتری می توانید با هماهنگی با فروشگاه باتری مورد نظر را برگشت بدهید.

البته تیم ابزارک موبایل با سابقه ی چند ساله در فروش باتری با خیالی راحت، آنها را گارانتی میکند تا کاربران بتوانند با اعتماد به فروشگاه باتری مورد نظر را خریداری کنند.

ظرفیت باتری سامسونگ اس 8 چند میلی آمپر است؟

باتری گوشی اس 8 درای ظرفیت 3000mAh میلی آمپر است که برای صفحه ی نمایش 5.8 اینچی آن کاملا مناسب است، باتری s8 نسبت به باتری سامسونگ s7 از نظر ظرفیتی تفاوتی نکرده است با این تفاوت که از صفحه ی نمایش بزرگتری در گوشی s8 استفاده شده است.

بررسی اجمالی باتری سامسونگ S8

شارژر مناسب باتری سامسونگ S8

باتری سامسونگ S8 از نوع فست شارژ است که توسط فست شارژراصلی سامسونگ S8 مدل EP-TA20EBE با توان مصرفی 15w وات شارژ می گردد.

با این وجود استفاده از شارژر اصلی سامسونگ می‌تواند باتری گوشی را در حدود 1 ساعت و 30 دقیقه شارژ کند.

شارژر استاندارد باتری سامسونگ  S8

تست زمان مکالمه باتری

تست‌هایی که انجام دادیم نشان داد که باتری سامسونگ  S8 عملکرد خوبی دارد. در تست زمان مکالمه باتری سامسونگ  S8، گوشی توانست با یک بار شارژ کامل، 24 ساعت و 30 دقیقه مکالمه را با کیفیت HD انجام دهد.

تست زمان پخش ویدئو باتری اس 8 سامسونگ S8

یک خبر خوب برای علاقمندان به تماشای فیلم در گوشی موبایل داریم، زمان پخش فیلم گوشی S8، یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها برای یوتیوبر‌ها و علاقه‌مندان به سینما و فیلم است. این گوشی می‌تواند به مدت 14 ساعت  و 32 دقیقه فیلم و ویدئو پخش کند. این مدت زمان بسیار طولانی است و به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با تماشای فیلم سپری کنید.

تست زمان پخش فایل صوتی

باتری سامسونگ S8 می‌تواند به مدت 14  ساعت , 32 دقیقه موزیک و هرگونه فایل صوتی که مدنظرتان است را گوش بدهید. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را  مداوم  با خیالی آسوده موزیک گوش کنید.

تست زمان وب گردی

باتری گوشی سامسونگ S8 می‌تواند به مدت  10 ساعت و 5 دقیقه وب‌گردی را با روشنایی صفحه نمایش ۵۰ درصد پشتیبانی کند.

این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با وب‌گردی مداوم سپری کنند.

بررسی خرابی باتری S8

درسته، برای متوجه شدن اینکه باتری سامسونگ S8 خراب شده یا نه، میتونید به چند نکته توجه کنید. از راه دور هم میتونم کمکتون کنم:

اگه متوجه میشید که باتری گوشی خیلی زود تموم میشه و حتی بدون استفاده مکرر، گوشیتون رو همیشه باید شارژ کنید، این یک نشانه‌ی مشکل در باتریه.

پس بهتره هر چه زودتر برای خرید باتری اصلی گوشی سامسونگ Samsung اقدام کنید.

در صورت باز نمودن درب پشت سامسونگ S8 و چک کردن باتری ، باید به این نکته توجه کنید که باتری‌های سالم هیچ نواحی برجسته یا به جدا افتادگی ندارن.

در واقع، باتری‌های سالم Samsung یک سطح صاف دارن. پس برای تست باتری S8، میتونید صافی سطح خارجی باتری را رو بررسی کنید.😊⚡🔋

بررسی خرابی باتری S8

در صورت نیاز به خرید باتری اصلی سامسونگ اس s8 مدل g950 می توانید آن را باکیفیت اصلی و گارانتی 3 ماهه از  فروشگاه ابزارک موبایل تهیه نمایید.

همچنین شما می توانید برای خرید تمامی قطعات سامسونگ اس 8 با کیفیت اصلی و قیمت ویژه از طریق فروشگاه ابزارک موبایل اقدام نمایید.

برند

Samsung

مدل

باتری سامسونگ Samsung S8

مدل باتری

EB-BG950ABE

ظرفیت باتری

3000mAh

ولتاژ

3.85 ولت

نوع باتری

لیتیوم یون

نوع شارژ باتری

فست شارژر

زمان مکالمه

24:30

پخش ویدیو

14:32

پخش موزیک

14:32

زمان وبگردی

10:05

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “باتری سامسونگ Samsung S8 / G950”

16 − هفت =