نمایش 1–16 از 114 نتیجه

دستگاه هیتر و هویه تعمیرات موبایل یکی از اصلی ترین دستگاه های تعمیرات موبایل به شمار می آید که از ترکیب دو دستگاه هیترتعمیرات موبایل و دستگاه هویه تعمیرات به وجود می آید. هیتر و هویه در بین اصلی ترین لوازم تعمیرات موبایل جای دارد.

در زمان شروع تعمیرات موبایل انتخاب و خرید دستگاه هیتر و هویه از اهمیت بالایی برخوردار است که باید نسبت به بوجه و خدماتی که قرار است به مشتریان ارائه دهید باید دستگاه هیتر و هویه خود را خریداری نمایید.

فروشگاه ابزارک موبایل مرجع تهیه هیتر و هویه تعمیرات موبایل با 7 روز ضمانت تست سلامت کالا با ارسال به سرار کشور بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می کند.

در ادامه ی مطلب همراه ما باشید تا با کاربرد دو دستگاه هویه و هیتر تعمیرات موبایل آشنایی پیدا کنید و انتخابی مناسب داشته باشید.

هیتر و هویه چیست:

دستگاه هیتر و هویه، دستگاهی دو کاره است که شامل هویه لحیم کاری و هیتر هوای گرم است. به کمک هویه شما تنها می توانید عمل لحیم کاری را بر روی پایه های آی سی یا خازن هایی که قابل دسترسی هستند انجام دهید اما با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن IC های موبایل و پیچیده تر شدن آی سی های BGA و BGY، دیگر نمی توان از هویه استفاده نمود و نیازمند دستگاهی متفاوت به نام دستگاه هیتر تعمیرات موبایل یا همان هیتر هوای گرم هستیم تا با وزش باد گرم باعث جداسازی ای سی ها شود از این رو دستگاه های هیتر و هویه به وجود آمدند.

انواع هیتر هویه:

انواع هیتر و هویه در ابزارک موبایل

هیتر هویه در انواع مختلفی تولید می‌شوند. از جمله انواع این ابزارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هیتر و هویه آنالوگ: این نوع هیتر و هویه دارای کنترل دمای آنالوگ است.
  • هیتر و هویه دیجیتال: هیتر و هویه دیجیتال دارای کنترل دمای دیجیتال است.
  • هیتر و هویه رومیزی: هیتر و هویه رو میزی برای استفاده روی میز طراحی شده است.
  • هیتر و هویه دستی: این نوع هیتر و هویه برای استفاده در دست طراحی شده است که سایز بسیار کوچکی دارد اما امکانات زیادی را به شما نمی دهد.

بهترین نوع دستگاه هیتر و هویه تعمیرات از نوع هیتر و هویه دیجیتال است که قابلیت تنیظیم دقیق دما را به شما می دهد.

ویژگی های هیتر و هویه تعمیرات موبایل:

  • امکان تنظیم دمای هویه و هیتر به صورت مجزا و کاملا دقیق
  • هیتر هویه کوچک با سایز بسیار مناسب برای فضای میز کار تعمیرات
  • دارای هیتر هوای گرم با دقت دمایی بیشتر نسبت به سشوار های هوای گرم
  • فضای کار، ظرافت، دقت و سرعت گرمایش بالا
  • دارای حالت استندبای یا آماده به کار

هیتر چیست:کاربرد هیتر در تعمیرات موبایل:

هیتر دستگاهیست دارای المنت گرمایشی و پمپ هوا، که باعث تولید هوای گرم با قابلیت تنظیم دما میگردد. هیتر تعمیرات موبایل دارای یک عدد دسته هیتر سبک هستند که می توان نازل های متفاوتی را بر روی آن قرار داد تا خروجی هوای گرم با فشار و میزان متفاوتی از دورن آن خارج شود و پخش حرارت مناسبی را به ما ارائه دهد. هیتر تعمیرات موبایل به دلیل دقت دمایی و راندمان بالا باعث سرعت بخشیدن به تعمیرات میگردد. از هیتر هوای گرم برای جدا سازی IC آی سی های حساس به دما مانند BGA و BGY می توان استفاده نمود و بدون آسیب رساندن به آنها، آی سی مورد نظر را از روی برد جدا نمود و عمل ریبال یا تعویض را انجام داد.

انواع هیتر تعمیرات موبایل:

دستگاه های هیتر و هویه تعمیرات موبایل به دو نوع هیتر دیجیتال و هیتر آنالوگ تقسیم می شوند که هیتر های دیجیتال از دقت دمایی بالاتری برخوردار هستند که از آنها برای تعمیرات تخصصی موبایل استفاده می گردد. با خرید هیتر حرفه ای تعمیرات موبایل شما می توانید حتی دمای هیتر و هویه تعمیرات موبایل را از طریق تنظیمات دستگاه کالیبره نمایید. در بین تعمیرکاران فروشگاه تخصصی ابزارک موبایل، هیتر و هویه های دیجیتال از توجه بیشتری برخوردار هستند زیرا هم جدیدتر هستند و هم دارای دقت دمایی بالاتری نسبت به نوع آنالوگ خود هستند.

هویه چیست؟ کاربرد هویه در تعمیرات موبایل:

هویه یکی از اصلی ترین ابزار های تعمیرات قطعات الکترونیکی و برد های SMD است. هویه یا دستگاه لحیم کاری، دستگاهی قلمی شکل است که دارای المنت گرمایشی است که با گرم شدن المنت، حرارت به نوک فلزی هویه انتقال پیدا می کند. از هویه مخصوص تعمیرات موبایل برای لحیم کاری قطعات و پایه های ای سی ها استفاده می گردد، همچنین در تعمیرات موبایل از هویه برای سیم کشی زیر ای سی ها و سیم کشی در مدار استفاده میگردد. هویه حرفه ای تعمیرات موبایل دارای گرمایش سریع و نوک هویه های مختلفی است که به راحتی قابل تعویض هستند و نسبت به تعمیر خود می توانید نوک هویه مناسب را بر روی دستگاه خود استفاده نمایید.

قیمت هیتر هویه ارزان در ابزارک موبایل:

قیمت هیتر و هویه در ابزارک موبایل نسبت به کارایی هایی که دارد متفاوت است و در این بین دغدغه ی کاربران برای خرید هیتر و هویه تعمیرات موبایل ارزان از فروشگاهی معتبر را باید در نظر گرفت که فروشگاه تخصصی ابزارک موبایل با تهیه ی هیتر و هویه تعمیرات موبایل با کیفیت اصلی و قیمتی ارزانتر از دیگر فروشگاه ها، سعی در ارائه ی بهترین خدمات به کاربران نموده است.

انتخاب هیتر و هویه برای تعمیرات موبایل:

پیشنهاد ابزارک موبایل: اگر قصد خرید هیتر هویه تعمیرات موبایل را دارید و از بودجه ی کافی برخوردار هستید و قصد تعمیرات تخصصی موبایل را دارید، پیشنهاد ابزارک موبایل انتخاب دستگاه های تک کاره است، می توانید از هویه تک کاره و هیتر تک کاره استفاده نمایید زیرا دستگاه های تک کاره از قدرت بالاتر و دقت بالاتری برخوردار هستند. هیتر تک کاره ی سوگون SUGON 8630 PRO و هویه سوگون Sugon T26D از بهترین و پرطرفدار ترین دستگاه ها هستند اما اگر بوجه ی کافی برای خرید دستگاه های تک کاره را ندارید تازه شروع به کار کرده اید پیشنهاد ابزارک موبایل انتخاب دستگاه های دو کاره هیتر و هویه های تعمیرات موبایل از برند کوییک و سوگون است که از قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

قیمت هیتر و هویه تعمیرات موبایل:

قیمت هیتر هویه بسته به نوع آن، کارایی، قدرت یا توان مصرفی و ویژگی های آن متغیر است که در حال حاضر هیتر و هویه سوگون از گرانترین آنها به شمار می آید که قیمتی حدود 12 میلیون تومان و ارزان ترین آنها قیمتی حدود 3400 از برند گورداک است. همچنین هیتر هویه ها در انواع برند ها به بازار ارائه می گردد که نسبت به کارایی هایی که دارند دارای قیمت های مختلفی می باشند که این برند ها شامل: هیتر و هویه کوییک، هیتر هویه یاکسون، هیتر و هویه سوگون SUGON و …

خرید هیتر و هویه از ابزارک موبایل:

با خرید هیتر هویه از ابزارک موبایل، شما از 7 روز ضمانت تست سلامت کالا برخوردار خواهید شد. همچین تیم ابزارک موبایل قبل از ارسال تمامی هیتر و هویه ها را از نظر سلامت کالا، کاملا تست نموده و به صورت حرفه ای آنها را بسته بندی می نماید تا در زمان ارسال و تحویل آن، کالایی کاملا سالم در اختیار کاربران قرار گیرد.در صورت نیاز به مشاوره برای خرید هیتر و هویه مناسب برای کار و حرفه خود، کافیست با پشتیبانی ابزارک موبایل تماس برقرار کنید.