باتری گوشی سامسونگ Samsung Note 5

  • ظرفیت باتری: 3000mAh
  • مدل باتری: EB-BN920ABE
  • نوع باتری: Li-ion non-removable
  •  ولتاژ باتری: ۳.۸ ولت
  • گارانتی محصول: 90 روز
  • تاریخ تولید: تاریخ سال

قیمت کالا:560,000 تومان

بررسی باتری گوشی سامسونگ  Note 5

باتری سامسونگ Note 5 دارای باتری داخلی Li-ion non-removable با ظرفیت 3000mAh است. همچنین اندازه ولتاژ این نوع باتری‌ها ۳.۸ ولت می‌باشد. این باتری قابل تعویض توسط کاربر نیست. همچنین باتری Samsung Note 5 از نوع EB-BN920ABE است.

گارانتی باتری گوشی سامسونگ نوت ۵ اصلی

باتری اصلی سامسونگ نوت note 5 در فروشگاه ابزارک موبایل به مدت زمان 90 روز گارانتی می گردد که شامل بادکرگی باتری و خرابی باتری می شود. البته ابزارک موبایل با باتری اصلی گوشی را با خیالی راحت در اختیار کاربران قرار می دهد.

ظرفیت باتری سامسونگ نوت 5:

ظرفیت باتری سامسونگ Note 5 به اندازه ی 3000mAh میلی آمپر است که نسبت به باتری سامسونگ نوت 3 در حدود 200mAh میلی آمپر کمتر است اما برای تأمین انرژی صفحه نمایش ۶. ۵ اینچی Note 5 کافی است.

با این حال، بسته به میزان استفاده کاربر از گوشی، ممکن است در برخی مواقع نیاز به شارژ مجدد باشد. همچنین اگر بخواهید از مدل این نوع باتری ‌ها بدانید باید بگوییم که از نوع لیتیوم یونی به مدل EB-BN920ABE می‌باشد.

ظرفیت باتری سامسونگ نوت 5

یکی دیگر از مزایای این باتری‌ها استفاده از ظرفیت واقعی است که می‌تواند عمر باتری را طولانی کند و همچنین چرخه شارژ معمولی و استاندارد را ایجاد کند.

آسیب‌های جبران ناپذیری که در اثر استفاده از باتری‌های بی‌کیفیت به دستگاه وارد می‌شود، می‌تواند اهمیت استفاده از باتری‌های خوب را برای شما روشن کند. پس با انتخاب باتری‌های بادوام و با کیفیت از سلامت دستگاه خود اطمینان حاصل کنید.

بررسی باتری گوشی سامسونگ  Note 5
خرید باتری سامسونگ Note 5 از فروشگاه اینترنتی ابزارک مویابل

شارژر مناسب باتری گوشی سامسونگ نوت Note 5

باتری گوشی سامسونگ Note 5 از نوع فست شارژر می‌باشد. فست شارژ سامسونگ نوت Note 5 می‌تواند باتری گوشی را در حدود ۱ ساعت شارژ کند. این سرعت شارژ بسیار خوب است و به شما این امکان را می‌دهد که گوشی خود را به سرعت شارژ کنید.

 

تست زمان مکالمه باتری گوشی سامسونگ Note 5

Samsung Note 5 با عملکردی که از خود نشان داد فهمیدیم که باتری اورجینال سامسونگ Note 5 عملکرد خوبی دارد. در تست زمان مکالمه، گوشی توانست با یک بار شارژ کامل، 28 ساعت , 43 دقیقه مکالمه را با کیفیت HD انجام دهد. این عدد برای یک گوشی با صفحه نمایش ۶. ۵ اینچی و پردازنده هشت هسته‌ای قابل توجه است.

تست زمان پخش ویدئو باتری Note 5

زمان پخش فیلم گوشی Note 5، یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها برای یوتیوبر‌ها و علاقه‌مندان به سینما و فیلم است. این گوشی می‌تواند به مدت ۱3 ساعت و 51 دقیقه فیلم و ویدئو پخش کند. این مدت زمان بسیار طولانی است و به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با تماشای فیلم سپری کنید.

تست زمان پخش موزیک باتری گوشی Note 5

باتری سامسونگ Note 5 می‌تواند به مدت 64 ساعت موزیک گوش بدهید. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را  مداوم  با خیالی آسوده موزیک گوش کنید.

تست زمان وب گردی باتری سامسونگ  Note 5

باتری سامسونگ Note 5 می‌تواند به مدت ۱0 ساعت , 43 دقیقه وب‌گردی را با روشنایی صفحه نمایش ۵۰ درصد پشتیبانی کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با وب‌گردی مداوم سپری کنند.

استقامت کلی باتری نوت Note 5

در تست‌های انجام شده، باتری گوشی سامسونگ Note 5 توانست به مدت 28 ساعت مکالمه مداوم، 64 ساعت پخش موزیک، 10 ساعت وب‌گردی و ۱3 ساعت پخش فیلم را انجام دهد. این مجموع، حدود  115 ساعت است.

جمع بندی

استفاده و خرید باتری گوشی سامسونگ مناسب واقعاً یکی از نکات مهمیه که همه ما برای استفاده بهتر و بیشتر از گوشیمون باید بهش اهمیت بدیم. 🔋⚡️

البته با توجه به مدل و نسل گوشی سامسونگ شما، توانایی باتری ممکنه متفاوت باشه.😊🔋📱✨

 

قیمت باتری گوشی سامسونگ نوت Note 5 در حدود 350000 هزار تومان است که می توانید این باتری اصی گوشی را با گارانتی 90 روزه ابزارک موبایل تهیه نمایید.

برند

Samsung

مدل

باتری گوشی سامسونگ Samsung Note 5

مدل باتری

EB-BN920ABE

ظرفیت باتری

3000mAh

ولتاژ

۳.۸ ولت

نوع باتری

Li-ion non-removable

نوع شارژ باتری

فست شارژ

زمان مکالمه

28:43

پخش ویدیو

13:51

پخش موزیک

64 ساعت

زمان وبگردی

10:43

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “باتری گوشی سامسونگ Samsung Note 5”

9 + 14 =