باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy note 4 Duos

  • ظرفیت باتری: 3000mAh
  • مدل باتری: EB-BN916BBC
  • نوع باتری: Li-ion non-removable
  •  ولتاژ باتری: 3.85 ولت
  • گارانتی محصول: 90 روز
  • تاریخ تولید: تاریخ سال
  • مدل گوشی: باتری سامسونگ نوت note 4 Duos دو سیم کارت

قیمت کالا:320,000 تومان

بررسی باتری گوشی سامسونگ note 4 Duos

باتری سامسونگ نوت Note 4 Duos دارای باتری داخلی LI-ION لیتیوم یون با مدل EB-BN916BBC و ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت از نوع غیر قابل تعویض توسط کاربر است که با ولتاژ 3.85V ولت می‌باشد.

ظرفیت باتری سامسونگ نوت NOTE 4 Duos:

ظرفیت باتری سامسونگ Note 4 Duos دو سیم کارته در حدود 3000mAh میلی آمپر ساعت است که نسبت به باتری سامسونگ نوت note 4 در حدود 220mAh میلی آمپر کمتر است و ظرفیت آن هم اندازه ی گوشی های هم‌رده شامل باتری سامسونگ نوت NOTE 3 و باتری سامسونگ S6 PLUS است.

برای تأمین انرژی صفحه نمایش 5.7 اینچی Note 4 Duos کافی است. با این حال، بسته به میزان استفاده کاربر از گوشی، ممکن است در برخی مواقع نیاز به شارژ مجدد باشد. همچنین اگر بخواهید از مدل این نوع باتری ‌ها بدانید باید بگوییم که مدل این نوع باتری‌ها EB-BN916BBC می‌باشد.

گارانتی باتری note 4 Duos:

باتری note 4 سامسونگ در ابزارک موبایل به مدت 90 روز گارانتی می گردد که شامل بادکردگی باتری و خرابی باتری می شود، که البته تیم ابزارک موبایل با تهیه باتری هایی باکیفیت ضمانت کیفیت و اصالت را به شما می دهد تا باتری اصلی نوت 4 را با خیال راحت از فروشگاه ابزارک موبایل تهیه نمایید.

گارانتی باتری note 4 Duos

مزایای استفاده از باتری اصلی سامسونگ نوت note 4 Duos:

مزایای استفاده از باتری اصلی گوشی استفاده از ظرفیت واقعی باتری است که می‌تواند عمر باتری را طولانی کند و کمتر نیاز به شارژ مجدد داشته باشد.

آسیب‌های جبران ناپذیری که در اثر استفاده از باتری‌های بی‌کیفیت به دستگاه وارد می‌شود، شامل خرابی فلت شارژ گوشی سامسونگ یا باد کردگی باتری و شکستن درب پشت سامسونگ نوت note 4 می باشد.

باتری گوشی سامسونگ note 4
خرید باتری سامسونگ note 4 Duos از فروشگاه اینترنتی ابزارک مویابل

ویژگی باتری گوشی سامسونگ note 4 Duos

باتری گوشی سامسونگ note 4 Duos به راحتی توسط کاربر تعویض میشود. این باتری از یک هسته لیتیوم یون استفاده میکند که عمر باتری را به حداکثر میرساند. همچنین یکی از ویژگی‌های مهم باتری بسیار نازک و سبک وزن بودن آن است. باتری‌های لیتیوم یونی از اولین باتری‌های استفاده شده در دستگاه‌های هوشمند هستند . همچنین تراکم انرژی بالایی دارند و در صورت رعایت نحوه شارژ کردن دارای عمر طولانی و بسیار با صرفه هستند.

شارژر مناسب باتری گوشی سامسونگ note 4 Duos

باتری گوشی سامسونگ Note 4 از نوع فست شارژر می‌باشد. این باتری توسط فست شارژر سامسونگ Samsung Note 4 Duos در حدود یک ساعت و نیم شارژ می شود که نسبت به استفاده ی شما می تواند در حدود 20 ساعت دوام بیاورد.

تست زمان مکالمه باتری گوشی سامسونگ note 4 Duos

تست‌هایی که انجام دادیم نشان داد که باتری اورجینال سامسونگ  Note 4 Duos عملکرد خوبی دارد. در تست زمان مکالمه، گوشی توانست با یک بار شارژ کامل، 20 ساعت   مکالمه را با کیفیت HD انجام دهد.

تست زمان پخش ویدئو باتری سامسونگ note 4 Duos

زمان پخش فیلم گوشی Note 4 Duos، یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها برای یوتیوبر‌ها و علاقه‌مندان به سینما و فیلم است. این گوشی می‌تواند به مدت 17 ساعت و 25 دقیقه فیلم و ویدئو پخش کند. این مدت زمان بسیار طولانی است و به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با تماشای فیلم سپری کنید.

تست زمان پخش موزیک باتری گوشی note 4 Duos

باتری سامسونگ Note 4 Duos می‌تواند به مدت 82 ساعت موزیک گوش بدهید. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را  مداوم  با خیالی آسوده موزیک گوش کنید.

تست زمان وب گردی باتری note 4 Duos

نوت ۴ قادر است نزدیک به ۱۱ ساعت در زمان مرور وب دوام بیاورد. این یک ساعت و نیم بیشتر از مدل قبلی آن و باتری گوشی آیفون ۶ پلاس اپل است. هنوز هم با توجه به صفحه ی نمایش  Super AMOLED بزرگ و درخشان که از وضوح بالاتری نسبت به بسیاری از تلفن‌های موجود برخوردار است ، نتیجه بسیار خوبی است. به عنوان یک مقایسه ، LG G3 5.5 ″ QHD 6:40 ساعت مرور ناچیز را مدیریت میکند.

استقامت کلی باتری گوشی سامسونگ note 4 Duos

در تست‌های انجام شده، باتری گوشی سامسونگ Note 4 Duos توانست به مدت 20 ساعت مکالمه مداوم، 82 ساعت پخش موزیک، 11 ساعت وب‌گردی و 17 ساعت پخش فیلم را انجام دهد. این مجموع، حدود  130 ساعت است.

جمع بندی

قیمت باتری گوشی سامسونگ نوت Note 4 Duos در حدود 320.000 هزار تومان است که می توانید این باتری اصی گوشی سامسونگ را با گارانتی 90 روزه از فروشگاه ابزارک موبایل تهیه نمایید.

برند

Samsung

مدل

Samsung Galaxy note 4 Duos

ظرفیت باتری

3220mAh

ولتاژ

3.85 ولت

نوع باتری

LI-ION لیتیوم یون

نوع شارژ باتری

فست شارژر

زمان مکالمه

۲۰ ساعت

پخش ویدیو

17:25

پخش موزیک

۸۲ ساعت

زمان وبگردی

11 ساعت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy note 4 Duos”

17 − 10 =