باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Z Flip

  • ظرفیت باتری: 3300 میلی‌آمپر ساعت
  • مدل باتری: مدل:EB-BF700ABY
  • نوع باتری: لیتیوم یونی
  • ولتاژ باتری: ۳.۸ ولت
  • گارانتی محصول: 90 روز
  • تاریخ تولید: تاریخ سال
  • مدل گوشی: باتری اصلی گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip

قیمت کالا:680,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

بررسی و مشخصات باتری اصلی گوشی سامسونگ Z Flip

باتری اصلی سامسونگ Z Flip مدل Z Flip دارای مدل EB-BF700ABY و از نوع باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعت با ولتاژ 3.8v ولت می باشد که قابل تعویض توسط کاربر نمی باشد.

گارانتی باتری Z Flip در ابزارک موبایل:

باتری اصلی سامسونگ Z Flip در ابزارک موبایل شامل باد کردگی باتری و خرابی آن می‌باشد که شامل گارانتی 90 روزه ابزارک موبایل می‌شود.

البته تیم ابزارک موبایل با ارائه ی باتری اصلی موبایل سعی در ارائه ی بهترین خدمات به کاربران نموده است تا با خیالی راحت خرید خود را انجام دهند.

ظرفیت باتری اصلی سامسونگZ Flip:

ظرفیت باتری سامسونگ Z Flip در حدود 3300 میلی‌آمپر ساعت است.ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعت باتری Z Flip برای تأمین انرژی صفحه نمایش ۵ اینچی Z Flip به اندازه ی یک روز کافی است.

Samsung Galaxy Z Flip یک گوشی با باتری 3.8v ولتی با مدل EB-BF700ABY دارد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.

باتری اصلی گوشی سامسونگ Z FLIP

شارژر مناسب باتری سامسونگ Z Flip

باتری گوشی سامسونگ Z Flip از نوع فست شارژر می‌باشد.برای شارژ کردن گوشی سامسونگ Z Flip، استفاده از شارژر اصلی Samsung Galaxy Z Flip پیشنهاد می شود.
کابل شارژر سامسونگ Z Flip از نوع Type c است.باتری Z Flip ،دارای قابلیت فست شارژ ۱۵ واتی و شارژ بی سیم است.

تست زمان مکالمه باتری سامسونگ Z Flip

تست‌هایی که انجام دادیم نشان داد که باتری اورجینال سامسونگ Z Flip عملکرد خوبی دارد. در تست زمان مکالمه، گوشی توانست با یک بار شارژ کامل،۲۳ ساعت مکالمه را با کیفیت HD انجام دهد.

تست زمان پخش ویدئو باتری سامسونگ Z Flip

زمان پخش فیلم گوشی Z Flip، یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها برای یوتیوبر‌ها و علاقه‌مندان به سینما و فیلم است. این گوشی می‌تواند به مدت 14 ساعت فیلم و ویدئو پخش کند. این مدت زمان بسیار طولانی است و به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با تماشای فیلم سپری کنید.

تست زمان پخش موزیک باتری سامسونگ Z Flip

باتری Z Flip می‌تواند به مدت 120 ساعت موزیک گوش بدهید. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را  مداوم  با خیالی آسوده موزیک گوش کنید.

تست زمان وب گردی باتری اصلی سامسونگ Z Flip

باتری سامسونگ Z Flip می‌تواند به مدت 20 ساعت وب‌گردی را با روشنایی صفحه نمایش ۵۰ درصد پشتیبانی کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با وب‌گردی مداوم سپری کنند.

استقامت کلی باتری گوشی سامسونگ Z Flip

در تست‌های انجام شده، باتری گوشی سامسونگ Z Flip توانست به مدت ۲۳ ساعت مکالمه مداوم، 120 ساعت پخش موزیک، 20 ساعت وب‌گردی و 14 ساعت پخش فیلم را انجام دهد. این مجموع، حدود 177 ساعت است.

جمع بندی

 قیمت باتری گوشی سامسونگ Z Flip در حدود 680000 هزار تومان است. در نظر داشته باشید که قیمت‌ باتری‌ها ممکن است بسته به فروشگاه یا منطقه متغیر باشد.

باتری سامسونگ Samsung Z Flip مدل Z Flip یکی از با کیفیت ترین باتری‌های اصلی سامسونگ است، که از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر و با ولتاژ 3.8v ولت است که با گارانتی 90 روزه در فروشگاه ابزارک موبایل ارائه می شود.

برند

Samsung

مدل

Samsung galaxy Z Flip

ولتاژ

3.8 ولت

ظرفیت باتری

3300 میلی‌آمپر

نوع باتری

لیتیوم یون

زمان مکالمه

۲۳ ساعت

پخش موزیک

120 ساعت

زمان وبگردی

20 ساعت

پخش ویدیو

14 ساعت

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Z Flip”

پنج + هفت =