نمایش 1–16 از 2042 نتیجه

تهیه و خرید قطعات اصلی موبایل یکی از دغدغه های اصلی تعمیرکاران موبایل است زیرا استفاده از قطعات گوشی کپی باعث می شود گوشی به خوبی کار نکند و در طولانی مدت به دیگر قطعات گوشی آسیب وارد گردد.

قطعات موبایل چیست:

قطعات موبایل به مجموعه قطعات گوشی گفته می شود که در کنار یک دیگر باعث عملکرد درست گوشی موبایل می شوند که در صورت به مشکل خوردن یکی از اجزا گوشی ممکن است گوشی شما روشن نگردد.

در وب سایت تخصصی ابزارک موبایل سعی در تهیه ی کاملترین لیست قطعات موبایل گردیده است که می توانید این لیست قطعات موبایل را به همراه مشخصات محصولات آن مشاهده کنید تا هم تعمیرکاران موبایل، هم کاربران وب سایت به خوبی بتوانند قطعات مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند.

لیست قطعات موبایل موجود در فروشگاه ابزارک موبایل شامل:

این لیست از قطعات موبایل شامل قاب و شاسی گوشی، درب پشت گوشی، فلت و برد شارژ گوشی، دوربین پشت و دوربین جلو گوشی، شیشه دوربین گوشی، انواع فلت های داخلی موبایل، باتری گوشی و تاچ ال سی دی، خشاب سیم کارت و … می گردد.

این قطعات موبایل در کنار یک دیگر باعث عملکرد درست دستگاه می گردند که در بعضی مواقع در صورت استفاده ی بیش از حد، ممکن است دچار مشکل شوند.

علت های خرابی قطعات گوشی:

  • استفاده نکردن از قطعات اصلی موبایل در زمان تعویض آن
  • استفاده ی بیش از حد از گوشی و استهلاک قطعات
  • زمین خوردن گوشی
  • خرابی باتری موبایل
  • نفوذ آب به داخل گوشی
  • استفاده از شارژر غیر اصل

قیمت قطعات موبایل:

قیمت قطعات موبایل بسته به نوع و کیفیتی که دارد می‌تواند متغیر باشد. متاسفانه امروزه قطعات یدکی موبایل با کیفیت های متفاوت در بازار ارائه می‌گردد که شامل قطعات اصلی موبایل و قطعات یدکی غیر اصل موبایل می‌باشد.

خرید قطعات اصلی موبایل از ابزارک موبایل:

استفاده از قطعات موبایل کپی ممکن است به گوشی شما آسیب وارد کند یا باعث خراب شدن دیگر قطعات داخلی گوشی شما در دراز مدت گردد.

تیم ابزارک موبایل با سابقه ی چند ساله به عنوان بزرگترین وارد کننده قطعات موبایل از چین سعی در تهیه و فروش قطعات موبایل با کیفیت اصلی نموده است تا کاربران با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.