گیره آی سی و گیره برد موبایل RF4 RF-FT03

دسته:
  • گیره برد و گیره آی سی RF4 RF-FT03
  • قابلیت نگهداری انواع آی سی
  • قابلیت نگهداری انواع برد ها به بهترین شکل
  • مجهز به قسمت خنک کننده ای سی ها
  • ابعاد: 82*191 میلیمتر

قیمت کالا:1,260,000 تومان

گیره تعمیرات موبایل RF4 RF-FT03

RF4 RF-FT03 یک گیره تعمیرات موبایل حرفه ای و همه کاره است که از آن می توان به عنوان گیره ای سی و گیره برد موبایل استفاده نمود، این گیره دارای فک های نگهدارنده ی حرفه ای با قابلیت جایجایی آسان است که دارای قسمت هایی برای نگهداری انواع ای سی های بزرگ و کوچک و انواع برد موبایل می باشد.

گیره ای سی و گیره برد موبایل RF4 RF-FT03 دارای فک نگهدارنده حرفه ای است که به کمک سه گیره نگهدارنده برد در قسمت پایینی این گیره تعمیرات برد موبایل می تواند به بهترین شکل تمامی برد های را ثابت نگهدارد.

برای جابجایی فک های گیره از نگهدارنده نسل جدید استفاده شده است که به صورت فشاری جابجا می شود و سرعت تنظیم گیره برای نگهداری برد ها را افزایش داده است.

قسمت نگهدارنده گیره ای سی RF4 RF-FT03

قسمت گیره نگهدارنده ایسی این محصول قابلیت نگهداری کوچک ترین ای سی ها را به کاربر می دهد که به کمک فک بسیار دقیق آن امکان پذیر شده است التبه ذکر کرد که در این قسمت سوراخ های خنک کننده حرارت تعبیه شده است که در شکل زیر می بینید.

قسمت نگهدارنده گیره ای سی RF4 RF-FT03

گیره RF4 RF-FT03 دارای ابعادی به طول کلی 19.1cm سانتی متر و به عرض 8.2cm سانتی متر است که تمامی سطح رویی آن را جنسی بسیار مقاوم در برابر حرارت ناشی از هیتر هویه در زمان تعمیرات پوشانده است.

گیره آی سی و گیره برد موبایل RF4 RF-FT03 در بین تجهیزات تعمیرات موبایل به عنوان یک ابزار نگهدارنده ایسی و برد موبایل حرفه ای شناخته می شود.

برند

RF4

مدل

RF4 RF-FT03

ابعاد

8.2*19.1 سانتی‌متر

نوع گیره نگهدارنده تعمیرات

گیره ای سی موبایل و گیره برد موبایل

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “گیره آی سی و گیره برد موبایل RF4 RF-FT03”

پنج × 1 =