بهترین هویه سوگون از نظر تعمیرکاران

بهترین هویه سوگون از نظر تعمیرکاران

شرکت سوگون یکی از برندهای پیشرو و معتبر در تولید تجهیزات تعمیرات موبایل است. این شرکت طیف گسترده‌ای از هویه‌های حرفه ای را برای تعمیرات موبایل تولید می‌کند. در این مقاله به معرفی بهترین هویه سوگون برای تعمیرات موبایل می‌پردازیم.

قبل از خرید بهترین هویه سوگون چه نکاتی را در نظر بگیریم:

بهترین نوع هویه سوگون برای تعمیرکاران بستگی به نوع نیاز شما و نوع تعمیراتی که با آن قرار است انجام دهید دارد. با این حال، ویژگی‌های کلیدی و اصلی که در زمان خرید هویه حرفه ای تعمیرات موبایل باید مد نظر قرار دهید شامل موارد زیر می باشد:

  • توان هویه: توان هویه نسبت به نوع تعمیرات انتخاب می گردد برای قطعات ریزتر نیاز به هویه ای با توان بالا نیستید، زیرا برای کارهای ساده‌تر مانند لحیم کاری با سیم‌ لحیم و قطعات موبایل یک هویه با توان کم کافی است. اما برای کارهای پیچیده‌تر مانند لحیم کاری قطعات SMD، به یک هویه با توان بالاتر نیاز دارید.
  • کنترل دما و قابلیت کالیبره: کنترل دقیق دما در زمان لحیم کاری قطعات حساس به دما ضروری است. هویه‌هایی با کنترل دما دیجیتال به شما امکان می‌دهند دما را با دقت بیشتری تنظیم کنید، در صورتی که هویه سوگون شما دارای قابلیت کالیبره ی دما باشد، می توانید به بهترین شکل دما را تنظیم نمایید.
  • سرعت گرمایش: سرعت گرمایش به این موضوع اشاره دارد که چقدر طول می‌کشد تا هویه سوگون شما به دمای مورد نیاز برسد. هویه‌هایی با سرعت گرمایش سریع برای کارهایی که باید به سرعت انجام شوند مناسب هستند.
  • دوام دستگاه هویه: هویه یک ابزار گران قیمت است، بنابراین مهم است که هویه‌ای را انتخاب کنید که دوام بالایی داشته باشد.
  • راحتی استفاده: دسته هویه باید دارای وزن سبک و طراحی اورگونومیک باشد تا به راحت در دست شما قرار بگیرد و استفاده از آن آسان باشد.
  • دوام نوک هویه: نوک هویه های دستگاه سوگون از کیفیت ساخت بالایی برخودرا هستند التبه در بعضی مدل نوک های اقتصادی تری دارند که می تواند در زمان انتخاب بهترین هویه سوگون تاثیر گزار باشد.

 

معرفی بهترین هویه سوگون

معرفی بهترین هویه های سوگون:

در ادامه ی مطلب می خواهیم با معرفی ابزار تعمیرات موبایل، بهترین هویه سوگون از نظر تعمیرکاران موبایل، از نظر قیمتی و مشخصات را برایتان شرح دهیم تا بتوانید برای خرید ابزار تعمیرات موبایل کارگاه خود، بهترین گذینه را نسبت به مشخصات و نیاز خود انتخاب نمایید.

هویه میکروسولدرینگ سوگون Sugon T26D

هویه سوگون Sugon T26D یکی از بهترین هویه های سوگون است که از طراحی بسیار جذاب با بدنه ای با کیفیت بهره می برد که دسته هویه c210 حرفه ای آن با توان مصرفی 85 وات دمایی در بازه ی 200 تا 500 درجه ی سانتیگراد را در اختیار شما قرار می دهد. دسته هویه سوگون t26 به همراه یک عدد نوک هویه کاتری c210 با 6 مدل سری نوک هویه قابل تعویض با کیفیت ساخت بسیار بالا ارائه می گردد.

 

هویه سوگون Sugon T16 در ابزارک موبایل

این هویه مناسب برای تمامی تعمیرات موبایل و از جمله سیم کشی زیر ای سی، جامپر زدن روی برد و تعویض تمامی قطعات موبایل است.

ویژگی ها:

  • سرعت گرمایش بالا: هویه سوگون t26d مجهز به قابلیت رسیدن به دمای دلخواه در کمتر از 3 ثانیه
  • قابلیت کالیبره نمودن دما: قابلیت کالیبره ی دما به صورت کاملا دقیق مناسب تعمیرات حساس به دما.
  • فناوری PTC: فناوری PTC قالبیت حفظ دمای دستگاه به طور یکنواخت مناسب برای انجام تعمیرات طولانی مدت
  • کانال های ذخیره سازی دما: افزایش سرعت عمل در رسیدن به دمای دلخواه
  • حالت استندبای: حالت آماده به کار جهت افزایش طول عمر دسته هویه و کاهش مصرف برق
  • تمیز کننده ی نوک هویه: مجهز به 2 نوع تمیز کننده ی نوک هویه از نوع سیم پرز دار و سیم تمیز کننده ی سیمی در داخل دستگاه با محافظ نسوز

هویه دیجیتال سوگون sugon t16

هویه سوگون Sugon T16 را می توان یکی از اقتصادی ترین هویه های سوگون در نظر گرفت، زیرا این هویه با توان مصرفی 75 وات دمایی در بازه ی 200 تا 450 درجه ی سانتیگراد را در اخیتار شما قرار می دهد که از دسته هویه سوگون t12 پشتیبانی می کند که به همراه یک عدد نوک هویه t12 کاتری برای شما ارسال می گردد.

 

هویه سوگون SUGON T16 در ابزارک موبایل

قیمت کمتر هویه سوگون t16 نسبت به هویه t26d به خاطر توان مصرفی دستگاه است، زیرا شما به کمک این هویه ی حرفه ای اقتصادی می توانید تمامی سیم کشی های زیر ای سی، جامپر زدن روی برد، تعویض و تعمیر تمامی قطعات موبایل را به بهترین شکل انجام دهید، همچنین هویه سوگون t16 از نوک هویه اقتصادی سوگون پشتیبانی می کند که می توان آن را به عنوان یک مزیت در نظر گرفت.

ویژگی های دستگاه:

  • سرعت گرمایش بسیار بالا: رسیدن به دمای دلخواه در کمتر از 3 ثانیه
  • قابلیت کالیبره با کنترل دقیق دما: قابلیت کالیبره و تنظیم دقیق دمای دستگاه
  • فناوری PTC: فناوری PTC باعث حفظ دمای دستگاه به طور مداوم می شود که این ویژگی برای انجام تعمیرات طولانی مدت بسیار مفید است.
  • حالت استندبای: دارای حالت خواب جهت افزایش طول عمر دسته هویه و کاهش مصرف برق
  • کانال های ذخیره سازی دما: 3 کانال ذخیره سازی دمای دلخواه، جهت دسترسی سریعتر
  • تمیز کننده ی نوک هویه: مجهز به 2 نوع تمیز کننده ی نوک هویه از نوع سیم پرز دار و سیم تمیز کننده ی سیمی در داخل دستگاه با محافظ نسوز

هویه دو قلو سوگون SUGON T1602

هویه سوگون t1602 یک هویه دو قلو است که دارای توان مصرفی 150w وات می باشد این هویه مناسب برای تعمیرگاه های شلوغ و آموزشگاه های تعمیراتی است که به همراه دسته هویه سوگون t12 با نوک اقتصادی به بازار ارائه می گردد، که دمایی در بازه 220 تا 450 درجه ی سانتیگراد را در اختیار شما قرار میدهد.

 

هویه سوگون SUGON T1602 در ابزارک موبایل

هویه سوگون SUGON T1602 یک هویه حرفه ای است که می توان از هر دو دسته هویه دستگاه به صورت مجزا و همزمان استفاده نمود این هویه به همراه سه عدد نوک هویه از نوع ( کاتری، سرصاف و سرکج ) برای کاربر ارسال می گردد که به کمک آن می تواند تمامی تعمیرات موبایل از جمله سیم کشی ها و تعمیرات روی برد را به خوبی با دقت بالایی انجام دهد.

ویژگی های دستگاه:

  • سرعت گرمایش بالا: هویه سوگون t1602 مجهز به قابلیت رسیدن به دمای دلخواه در کمتر از 3 ثانیه
  • فناوری PTC: فناوری PTC قالبیت حفظ دمای دستگاه به طور یکنواخت مناسب برای انجام تعمیرات طولانی مدت
  • کانال های ذخیره سازی دما: افزایش سرعت عمل در رسیدن به دمای دلخواه
  • حالت استندبای: حالت آماده به کار جهت افزایش طول عمر دسته هویه و کاهش مصرف برق
  • تمیز کننده ی نوک هویه: مجهز به 2 نوع تمیز کننده ی نوک هویه پرزدار و اسفنجی و سیمی در دو سمت دستگاه

نتیجه گیری:

بهترین هویه سوگون را می توان هویه سوگون t26 از این شرکت معرفی کرد زیرا این هویه تمامی ویژگی های یک دستگاه هویه حرفه ای تعمیرات را از نظر تعمیرکاران موبایل داراست که با خرید یک دستگاه هیتر هوای گرم در کنار آن می توانید تمامی تعمیرات حساس به دما را به بهترین شکل انجام دهید، البته هویه سوگون t16 را هم می توان دومین هویه حرفه ای سوگون با قیمتی مناسب در نظر گرفت که تمامی امکانات هویه t26d را در خود گنجانده است که با نوک هویه اقتصادی به بازار عرضه می گردد.

در نهایت به این نتیجه رسیدیم که برای خرید هویه سوگون، بهتر است نسبت به نوع تعمیرات، بوجه ی مالی و نیاز خود و نوع تعمیرات با مطالعه ی مطالب بالا، دستگاه هویه حرفه ای تعمیرات موبایل خود را انتخاب نمایید. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید می توانید با تیم ابزارک موبایل به شماره تماس tel:09176824099 ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − سه =