هویه 75 وات سوگون SUGON T16

  • توان مصرفی: 75 وات
  • محدوده دمایی: 220 تا 450 درجه سانتیگراد
  • تعداد کانال ذخیره سازی: 3 عدد
  • قابلیت آماده به کار ( standby ): دارد
  • قابلیت کالیبره کردن دمای هویه: دارد
  • نوع دسته هویه: دسته هویه t12
  • نوع نوک هویه: 1 عدد کاتری T12
  • دارای قسمت سیم پرز دار، جهت تمیز نمودن نوک هویه

قیمت کالا:5,340,000 تومان

مشخصات هویه سوگون Sugon T16

هویه سوگون SUGON t16 یکی از هویه‌های سوگون است که دارای توان مصرفی 75w وات با محدوده دمایی 220 تا 450 درجه سانتیگراد که مجهز به 3 کانال شخصی سازی است که از نوک هویه t12 پشتیبانی می کند.

هویه سوگون t16 ظاهری بسیار جذاب با کارایی بالا می باشد که دارای دسته هویه بسیار خوش دست با طراحی اورگونومیک است که از آن می توان برای تعمیرات حرفه ای موبایل و لوازم الکتریکی استفاده کرد.

SUGON T16 به دلیل داشتن نوک هویه t12 قدرتمند و ثبات دمایی بالا از کارایی بسیار خوبی برخوردار است که از آن هم برای تعمیرات سنگین مانند تمیز نمودن قلع های اضافه یا سوکت زدن استفاده می شود و هم برای سیم کشی روی برد و تعمیرات تخصصی قابل استفاده است.

نوع دسته هویه سوگون SUGON T16:

هویه سوگون Sugon T16 یک هویه حرفه ای تعمیرات است این هویه همانند هویه t12x plus از دسته هویه t12 پشتیبانی می کند که به همراه یک عدد نوک هویه از نوع نوک هویه کاتری برای شما ارسال می گردد.

البته شما می توانید در این بخش از ابزارک موبایل انواع نوک هویه t12 در مدل های سرکج، سرصاف و کاتری آن را از فروشگاه ابزارک موبایل تهیه نمایید.

نوع دسته هویه سوگون SUGON T16

توان مصرفی هویه سوگون t16:

هویه سوگون t16 دارای توان مصرفی 75w وات است که نسبت به مدل 2 دسته ی خود یعنی هویه سوگون t1602 که دارای توان مصرفی 150w واتی است توان مصرفی کمتری دارد.

کانال ذخیره سازی دمای هویه سوگون T16:

سوگون SUGON t16 به 3 کانال ذخیره سازی و شخصی سازی هویه مجهز شده است که می توانید مقدار دما و زمان استندبای را در این کانال ها ذخیره کنید و در جهت دسترسی سریع تر از آنها استفاده نمایید.

قابلیت کالیبره هویه SUGON t16:

هویه SUGON t16 دارای قابلیت کالیبره نمودن دما می باشد با ویژگی شما می توانید دمای هویه را به دقیقترین شکل ممکن تنظیم نمایید و به تعمیرات حساس به دما بپردازید.

این هویه می تواند دمایی در بازه 200 تا 450 درجه سانتیگراد را تولید کند که از دمای بسیار پایداری در حین لحیم کاری برخوردار است.

ویژگی های خاص هویه سوگون t16 شامل:

  • سرعت گرمایش بسیار بالا: رسیدن به دمای دلخواه در کمتر از 3 ثانیه ( افزایش سرعت عمل در تعمیرگاه های شلوغ )
  • قابلیت کالیبره و کنترل دقیق دما: انجام تمامی تعمیرات حساس به دما با قابلیت کالیبره نمودن دقیق دمای نوک هویه ( جهت آسیب نرسیدن به قطعه )
  • فناوری PTC: فناوری PTC باعث حفظ دمای دستگاه به طور مداوم می شود که این ویژگی برای انجام تعمیرات طولانی مدت بسیار مفید است.
  • حالت استندبای: حالت آماده به کار جهت افزایش طول عمر دسته هویه و کاهش مصرف برق
  • کانال های ذخیره سازی دما: ذخیره ی دما های پرکاربرد جهت دسترسی هرچه سریعتر به دمای مورد نظر

قیمت هویه سوگون t16:

هویه سوگون t16 در مقابل با رقیب خود یعنی هویه سوگون t26d نسبت به امکاناتی که دارد دارای قیمتی بسیار مناسب است. همچنین قیمت هویه سوگون t16 در مقایسه با سایر هویه‌های حرفه‌ای موجود در بازار از قیمتی مناسب بهره می برد. این ویژگی باعث می‌شود تا این هویه حرفه ای تعمیرات برای تعمیرکارانی که بودجه محدودی دارند نیز گزینه مناسبی باشد همچنین ما این هویه را در وبلاگ معرفی ابزار تعمیرات موبایل به عنوان بهترین هویه حرفه ای معرفی کرده ایم که می تواند یک انتخاب ویژه با قیمتی مناسب باشد..

خرید هویه سوگون t16 ارزش دارد یا نه:

هویه سوگون t16 یک هویه حرفه‌ای تعمیرات است که دارای ویژگی های بسیار زیاد و کاربردی است که آن را به یک گزینه ی مناسب تبدیل نموده است. این هویه دارای توان مصرفی 75 وات با سرعت گرمایش فوق العاده، کنترل دقیق دمای دستگاه، فناوری PTC و طراحی ارگونومیک با دسته هویه خوش دست است که همه ی این ها دلایلی هستند بر خرید هویه سوگون t16.

همچنین، هویه سوگون SUGON T16 قیمت مناسبی دارد که می توانید آن را به عنوان یکی از لوازم تعمیرات موبایل حرفه ای بر روی میز کار خود داشته باشید.

برند

SUGON

مدل

SUGON T16

توان هویه

75w وات

محدوده ی دمایی

220 تا 450 درجه سانتیگراد

ولتاژ ورودی

ولتاژ ورودی 220 VAC

قابلیت کالیبره شدن

دارد

قابلیت استندبای ( STANDBY )

دارد

حالت ذخیره سازی

3 عدد

وزن محصول بدون کارتن

2/590 کیلوگرم

وزن محصول با متعلقات

3/246 کیلوگرم

متعلقات

کابل پاور + دسته هویه مخصوص T12 + یک عدد نوک هویه کاتری T12 + کابل ارت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هویه 75 وات سوگون SUGON T16”

نوزده − سیزده =