باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A50s

  • ظرفیت باتری: 4000mAh میلی آمپر ساعت
  • مدل باتری: EB-BA505ABU
  • نوع باتری : لیتیوم پلیمر داخلی
  • ولتاژ باتری:3.8 ولت
  • گارانتی محصول:90 روز
  • تاریخ تولید: تاریخ سال
  • مدل گوشی: باتری اصلی گوشی سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy A50s

قیمت کالا:320,000 تومان

بررسی و مشخصات باتری اورجینال گوشی سامسونگ A50S    

باتری اصلی گوشی سامسونگ A50S     مدل آ پنجاه اس دارای مدل EB-BA505ABU   و از  نوع باتری لیتیوم پلیمر داخلی  با ظرفیت   4000mAh   میلی آمپر ساعت  با ولتاژ 3.8 ولت می باشد که این باتری جدانشدنی بوده و توسط خود کاربرقابل تعویض نمیباشد.

گارانتی باتری A50S     در ابزارک موبایل:

باتری اصلی سامسونگ  A50S     در ابزارک موبایل شامل باد کردگی باتری و خرابی آن می‌باشد که شامل گارانتی 90 روزه ابزارک موبایل می‌شود. البته تیم ابزارک موبایل با ارائه ی باتری اصلی موبایل سعی در ارائه ی بهترین خدمات به کاربران نموده است تا با خیالی راحت خرید خود را انجام دهند. 

ظرفیت باتری اصلی سامسونگ   A50S    

ظرفیت باتری سامسونگ A50S     در حدود  4000mAh   میلی آمپر ساعت است.گوشی گلکسی  A50S     دارای باتری با ظرفیت  4000mAh   که می تواند براحتی برای تامین انرژی ال سی دی آن کافی باشد.یک گوشی با باتری Samsung A50S       دارای ولتاژ 3.8 ولتی می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است‌.

باتری گوشی سامسونگ A50s

شارژر مناسب باتری اصلی سامسونگ  A50S    

فست شارژ دارد. قابلیت شارژ بیسیم ندارد.باتری سامسونگ A50S    از نوع جدا شدنی ساخته شده است.برای عملکرد و دوام بیشتر این باتری پیشنهاد ما این است که از شارژر اصلی و با کیفیت سامسونگ که در فروشگاه ابزارک موبایل موجود می باشد استفاده کنید.باتری سامسونگ گلکسی A50s قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع تا 15W را دارد و همچنین این باتری از نوع لیتیوم پلیمر داخلی غیرقابل تعویض توسط کاربر است.

تست زمان مکالمه باتری سامسونگ   A50S    

تست‌هایی که انجام دادیم نشان داد که باتری اورجینال سامسونگ A50S     عملکرد خوبی دارد. در تست زمان مکالمه، گوشی توانست با یک بار شارژ کامل 23 ساعت ساعت   مکالمه را با کیفیت HD انجام دهد.

تست زمان پخش ویدئو باتری سامسونگ  A50S    

زمان پخش فیلم گوشی  A50S     ، یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها برای یوتیوبر‌ها و علاقه‌مندان به سینما و فیلم است. این گوشی می‌تواند به مدت  19 ساعت    فیلم و ویدئو پخش کند. این مدت زمان بسیار طولانی است و به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با تماشای فیلم سپری کنید.

تست زمان پخش موزیک باتری سامسونگ A50S    

باتری   A50S     می‌تواند به مدت 92  ساعت موزیک گوش بدهید. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را  مداوم  با خیالی آسوده موزیک گوش کنید.

تست زمان وب گردی باتری اصلی سامسونگ  A50S    

باتری سامسونگ   A50S     می‌تواند به مدت  14 الی 15 ساعت  وب ‌گردی را با روشنایی صفحه نمایش ۵۰ درصد پشتیبانی کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با وب‌گردی مداوم سپری کنند.

استقامت کلی باتری اصلی گوشی سامسونگ A50S    

در تست‌های انجام شده، باتری گوشی سامسونگ A50S      توانست به مدت 23 ساعت  ساعت مکالمه مداوم، 92 ساعت پخش موزیک، 15 ساعت وب‌گردی و 19 ساعت  پخش فیلم را انجام دهد. این مجموع، حدود 149   ساعت است.

جمع بندی

قیمت باتری گوشی سامسونگ   A50S     در حدود 320,000 هزار تومان است. در نظر داشته باشید که قیمت‌ باتری‌ها ممکن است بسته به فروشگاه یا منطقه متغیر باشد.باتری سامسونگ Samsung A50S     مدل   آ پنجاه اس  یکی از با کیفیت ترین باتری‌های اصلی سامسونگ است، که از نوع لیتیوم پلیمر داخلی با  ظرفیت  4000mAh   میلی آمپر ساعت و با ولتاژ  3.8ولت است که با گارانتی 90 روزه در فروشگاه ابزارک موبایل ارائه می شود.

برند

Samsung

مدل

Samsung Galaxy A50s

ولتاژ

3.8 ولت

ظرفیت باتری

4000mAh

نوع باتری

لیتیوم پلیمر داخلی

زمان مکالمه

23 ساعت

پخش موزیک

۹۲ ساعت

زمان وبگردی

۱۴ الی ۱۵ ساعت

پخش ویدیو

۱۹ ساعت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A50s”

12 − پنج =