باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Fold

  • ظرفیت باتری: 4380mAh میلی آمپر ساعت
  • مدل باتری: مدل:EB-BF900ABU
  • نوع باتری: لیتیوم پلیمر داخلی
  •  ولتاژ باتری: ۳.۸۵ ولت
  • گارانتی محصول: 90 روز
  • تاریخ تولید: تاریخ سال
  • مدل گوشی: باتری اصلی گوشی سامسونگ گلکسی Flod

قیمت کالا:390,000 تومان

ناموجود

بررسی و مشخصات باتری اصلی گوشی سامسونگ Flod

باتری اصلی سامسونگ Flod دارای مدل EB-BF900ABU و از نوع باتری لیتیوم پلیمر داخلی با ظرفیت 4380mAh میلی آمپر ساعت با ولتاژ ۳.۸۵ ولت می باشد که قابل تعویض توسط کاربر نمی باشد.

گارانتی باتری Flod در ابزارک موبایل:

باتری اصلی سامسونگ Flod در ابزارک موبایل شامل باد کردگی باتری و خرابی آن می‌باشد که شامل گارانتی 90 روزه ابزارک موبایل می‌شود.

البته تیم ابزارک موبایل با ارائه ی باتری اصلی موبایل سعی در ارائه ی بهترین خدمات به کاربران نموده است تا با خیالی راحت خرید خود را انجام دهند.

ظرفیت باتری اورجینال سامسونگ Flod:

ظرفیت باتری سامسونگ Flod در حدود 4380mAh میلی آمپر ساعت است که نسبت به ظرفیت باتری سونی Sony Xperia 1 در مقایسه با باتری گوشی سامسونگ flod در حدود ۳۳۳۰ میلی آمپر ساعت می باشد.
همچنین در مقایسه با باتری موتورولا ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد‌.

ظرفیت 4380mAh میلی آمپر ساعت  باتری Flod برای تأمین انرژی صفحه نمایش ۵ اینچی Flod به اندازه ی یک روز کافی است.

Samsung Galaxy Flod یک گوشی با باتری ۳.۸۵ ولت با مدل EB-BF900ABU دارد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.

باتری گوشی سامسونگ Flod

شارژر مناسب باتری سامسونگ Flod

باتری گوشی سامسونگ Flod از نوع فست شارژر می‌باشد. کابل شارژ گوشی سامسونگ Galaxy Fold 5G از نوع Type C می باشد. برای شارژ بهتر گوشی Samsung Galaxy Fold 5G بهتر است نگذارید میزان شارژ آن به کمتر از 10% برسد. برای حفظ سلامت باتری، زمانیکه باتری گوشی کاملا شارژ شد، گوشی را از شارژر جدا کنید و از شارژر اصلی سامسونگ Samsung Galaxy Fold 5G استفاده کنید

تست زمان مکالمه باتری اصلی سامسونگ Flod

تست‌هایی که انجام دادیم نشان داد که باتری اورجینال سامسونگ Flod عملکرد خوبی دارد. در تست زمان مکالمه، گوشی توانست با یک بار شارژ کامل،37 ساعت و 30 دقیقه مکالمه را با کیفیت HD انجام دهد.

تست زمان پخش ویدئو باتری اصلی سامسونگ Flod

زمان پخش فیلم گوشی Flod، یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها برای یوتیوبر‌ها و علاقه‌مندان به سینما و فیلم است. این گوشی می‌تواند به مدت 17 ساعت و 3 دقیقه فیلم و ویدئو پخش کند. این مدت زمان بسیار طولانی است و به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با تماشای فیلم سپری کنید.

تست زمان پخش موزیک باتری سامسونگ Flod

باتری Flod می‌تواند به مدت 61 ساعت موزیک گوش بدهید. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را  مداوم  با خیالی آسوده موزیک گوش کنید.

تست زمان وب گردی باتری اورجینال سامسونگ Flod

باتری سامسونگ Flod می‌تواند به مدت 10 ساعت و 34 دقیقه  وب‌گردی را با روشنایی صفحه نمایش ۵۰ درصد پشتیبانی کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با وب‌گردی مداوم سپری کنند.

استقامت کلی باتری باکیفیت گوشی سامسونگ Flod

در تست‌های انجام شده، باتری گوشی سامسونگFlod توانست به مدت 37 ساعت مکالمه مداوم، 61 ساعت پخش موزیک، 10 ساعت وب‌گردی و 17 ساعت پخش فیلم را انجام دهد. این مجموع، حدود 125 ساعت است.

جمع بندی

 قیمت باتری گوشی سامسونگ Flod در حدود 390000 هزار تومان است. در نظر داشته باشید که قیمت‌ باتری‌ها ممکن است بسته به فروشگاه یا منطقه متغیر باشد.

باتری سامسونگ Samsung Flod مدل Flod یکی از با کیفیت ترین باتری‌های اصلی سامسونگ است، که از نوع لیتیوم پلیمر داخلی با ظرفیت 4380mAh میلی آمپر ساعت و با ولتاژ 3.85v ولت است که با گارانتی 90 روزه در فروشگاه ابزارک موبایل ارائه می شود.

برند

Samsung

مدل

Samsung galaxy Flod

ولتاژ

3.85 ولت

ظرفیت باتری

4380mAh میلی آمپر ساعت

نوع باتری

لیتیوم پلیمر داخلی

زمان مکالمه

37 ساعت و 30 دقیقه

پخش موزیک

61 ساعت

زمان وبگردی

10 ساعت و 34 دقیقه

پخش ویدیو

17 ساعت و 3 دقیقه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Fold”

20 + هفده =