باتری گوشی سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy A2 Core

  • ظرفیت باتری: 2600mAh
  • مدل باتری:EB-BG530BBC
  • نوع باتری: لیتیوم یون
  •  ولتاژ باتری: ۳.۸ ولت
  • گارانتی محصول: 90 روز
  • تاریخ تولید: تاریخ سال
  • مدل گوشی: باتری اصلی گوشی سامسونگ گلکسی A2 core

قیمت کالا:250,000 تومان

ناموجود

بررسی و مشخصات باتری اصلی گوشی سامسونگ A2 core

باتری اصلی سامسونگ A2 Core  دارای مدل EB-BG530BBC و از نوع باتری داخلی لیتیوم یونی با ظرفیت 2600mAh میلی آمپر ساعت با ولتاژ ۳.۸ ولت می باشد که قابل تعویض توسط کاربر نمی باشد.

گارانتی باتری اصلی A2 core در ابزارک موبایل:

باتری اصلی سامسونگ A2 core در ابزارک موبایل شامل باد کردگی باتری و خرابی آن می‌باشد که شامل گارانتی 90 روزه ابزارک موبایل می‌شود.

البته تیم ابزارک موبایل با ارائه ی باتری اصلی موبایل سعی در ارائه ی بهترین خدمات به کاربران نموده است تا با خیالی راحت خرید خود را انجام دهند.

ظرفیت باتری اورجینال سامسونگ A2 Core:

ظرفیت باتری سامسونگ A2 core  در حدود 2600mAh میلی آمپر ساعت است.

ظرفیت 2600mAh میلی آمپری باتری A2 Core برای تأمین انرژی صفحه نمایش ۵ اینچی A2 به اندازه ی یک روز کافی است.

Samsung Galaxy A2 CORE یک گوشی با باتری 3.8v ولتی با مدل EB-BG530BBC دارد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.

باتری اصلی گوشی سامسونگ A2 core

شارژر مناسب باتری باکیفیت سامسونگ A2

باتری گوشی سامسونگ A2 CORE از نوع فست شارژر نمی‌باشد.نوع کابل شارژر گوشی سامسونگ Galaxy A2 Core از نوع micro-USB 2.0 می باشد و اندازه کابل حدود 1 متر است.

شارژر گوشی سامسونگ Galaxy A2 Core از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی نمیکند.درگاه خروجی آداپتور Samsung Galaxy A2 Core از نوع USB میباشد و آداپتور 2 پین است که استفاده ی آن را در ایران برای کاربران آسان میکند.

تست زمان مکالمه باتری اصلی سامسونگ A2 Core

تست‌هایی که انجام دادیم نشان داد که باتری اورجینال سامسونگ A2 Core عملکرد خوبی دارد. در تست زمان مکالمه، گوشی توانست با یک بار شارژ کامل،10 ساعت و 27 دقیقه مکالمه را با کیفیت HD انجام دهد.

تست زمان پخش ویدئو باتری سامسونگ A2 Core

زمان پخش فیلم گوشی A2 Core، یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها برای یوتیوبر‌ها و علاقه‌مندان به سینما و فیلم است. این گوشی می‌تواند به مدت ۱۴ ساعت و ۳۰ دقیقه فیلم و ویدئو پخش کند. این مدت زمان بسیار طولانی است و به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با تماشای فیلم سپری کنید.

تست زمان پخش موزیک باتری اورجینال سامسونگ A2 Core

باتری A2 Core می‌تواند به مدت 14 ساعت و 30 دقیقه موزیک گوش بدهید. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را  مداوم  با خیالی آسوده موزیک گوش کنید.

تست زمان وب گردی باتری اصلی سامسونگ A2 Core

باتری سامسونگ A2 Core می‌تواند به مدت 11 ساعت و 49 دقیقه  وب‌گردی را با روشنایی صفحه نمایش ۵۰ درصد پشتیبانی کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با وب‌گردی مداوم سپری کنند.

استقامت کلی باتری گوشی سامسونگ A2 Core

در تست‌های انجام شده، باتری گوشی سامسونگ A2 Core توانست به مدت 10 ساعت مکالمه مداوم، 14 ساعت پخش موزیک، 11 ساعت وب‌گردی و 14 ساعت پخش فیلم را انجام دهد. این مجموع، حدود 49 ساعت است.

جمع بندی

 قیمت باتری گوشی سامسونگ A2 Core در حدود 250000 هزار تومان است. در نظر داشته باشید که قیمت‌ باتری‌ها ممکن است بسته به فروشگاه یا منطقه متغیر باشد.

باتری سامسونگ Samsung A2 Core مدل A2 Core یکی از با کیفیت ترین باتری‌های اصلی سامسونگ است، که از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 2600mAh میلی آمپر ساعت و با ولتاژ 3.8v ولت است که با گارانتی 90 روزه در فروشگاه ابزارک موبایل ارائه می شود.

برند

Samsung

مدل

Samsung galaxy A2 core

ولتاژ

3.8 ولت

ظرفیت باتری

2600 mAh

نوع باتری

لیتیوم یون

زمان مکالمه

10 ساعت و 27 دقیقه

پخش موزیک

14 ساعت و 30 دقیقه

زمان وبگردی

11 ساعت و 49 دقیقه

پخش ویدیو

۱۴ ساعت و ۳۰ دقیقه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باتری گوشی سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy A2 Core”

4 × دو =