باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy J7 PRIME 2

  • ظرفیت باتری: 3300mAh میلی آمپر ساعت
  • مدل باتری: EB-BG610ABE
  • نوع باتری :      یون لیتیم
  • ولتاژ باتری:3.8 ولت
  • گارانتی محصول:90 روز
  • تاریخ تولید: تاریخ سال
  • مدل گوشی: باتری اصلی گوشی سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy J7 PRIME  2

قیمت کالا:490,000 تومان

بررسی و مشخصات باتری اورجینال گوشی سامسونگ J7 PRIME 2           

باتری گوشی سامسونگ J7 PRIME 2        مدل جی ۷ پرایم ۲    دارای مدل EB-BG610ABE   و از  نوع باتری    یون لیتیم با ظرفیت   3300mAh         میلی آمپر ساعت  با ولتاژ 3.8 ولت می باشد.باتری از نوع یون لیتیم  بوده و باتری سامسونگ گلگسی   جی ۷ پرایم ۲     از نوع قابل تعویض نمی باشد.

گارانتی باتری J7 PRIME 2            در ابزارک موبایل:

باتری اصلی سامسونگ  J7 PRIME 2            در ابزارک موبایل شامل باد کردگی باتری و خرابی آن می‌باشد که شامل گارانتی 90 روزه ابزارک موبایل می‌شود. البته تیم ابزارک موبایل با ارائه ی باتری اصلی موبایل سعی در ارائه ی بهترین خدمات به کاربران نموده است تا با خیالی راحت خرید خود را انجام دهند. 

ظرفیت باتری اصلی سامسونگ   J7 PRIME 2           

ظرفیت باتری سامسونگ J7 PRIME 2            در حدود  3300mAh         میلی آمپر ساعت است.گوشی گلکسی   جی ۷ پرایم ۲          دارای باتری با ظرفیت  3300mAh         که می تواند براحتی برای تامین انرژی ال سی دی آن کافی باشد.یک گوشی با باتری Samsung J7 PRIME 2              دارای ولتاژ 3.8 ولتی می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است‌.گوشی گلکسی جی ۷ پرایم ۲  دارای باتری یون لیتیم بوده و مدل جداشدنی نمی باشد.باطری J7 Prime 2 مدل غیرقابل تعویض می باشد.

باتری گوشی سامسونگ J7 PRIME 2

شارژر مناسب باتری اصلی سامسونگ  J7 PRIME 2           

فست شارژ ندارد. قابلیت شارژ بیسیم ندارد.باتری سامسونگ J7 PRIME 2           از نوع جدا نشدنی ساخته شده است.برای عملکرد و دوام بیشتر این باتری پیشنهاد ما این است که از شارژر اصلی و با کیفیت سامسونگ که در فروشگاه ابزارک موبایل موجود می باشد استفاده کنید.با خرید باطری اصلی Samsung Galaxy J7 PRIME 2      عالیترین کارایی را برای گوشی خود بوجود آورید.

باتری گوشی Galaxy J7 PRIME 2   به راحتی توسط کاربر قابل تعویض نمی باشد.طبق بررسی صورت گرفته باتری Galaxy J7 Prime2 سامسونگ برای فول شارژ شدن به زمانی در حدود 150 دقیقه نیاز دارد.یعنی برای اینکه باتری این گوشی از 0 تا 100 درصد شارژ شود باید چیزی در حدود 2 ساعت و 30دقیقه منتظر بمانید.

تست زمان مکالمه باتری اورجینال سامسونگ   J7 PRIME 2           

تست‌هایی که انجام دادیم نشان داد که باتری اورجینال سامسونگ جی ۷ پرایم ۲         عملکرد خوبی دارد. در تست زمان مکالمه، گوشی توانست با یک بار شارژ کامل  21 ساعت       مکالمه را با کیفیت HD انجام دهد.

تست زمان پخش ویدئو باتری اصلی سامسونگ  J7 PRIME 2           

زمان پخش فیلم گوشی  J7 PRIME 2            ، یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها برای یوتیوبر‌ها و علاقه‌مندان به سینما و فیلم است. این گوشی می‌تواند به مدت  14 ساعت  ساعت      فیلم و ویدئو پخش کند. این مدت زمان بسیار طولانی است و به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با تماشای فیلم سپری کنید.

تست زمان پخش موزیک باتری سامسونگ جی ۷ پرایم ۲         

باتری   J7 PRIME 2            می‌تواند به مدت 84  ساعت موزیک گوش بدهید. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را  مداوم  با خیالی آسوده موزیک گوش کنید.

تست زمان وب گردی باتری اورجینال سامسونگ  J7 PRIME 2           

باتری سامسونگ   J7 PRIME 2            می‌تواند به مدت 16 ساعت  و 10 دقیقه    وب ‌گردی را با روشنایی صفحه نمایش ۵۰ درصد پشتیبانی کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با وب‌گردی مداوم سپری کنند.

استقامت کلی باتری اصلی گوشی سامسونگ جی ۷ پرایم ۲        

در تست‌های انجام شده، باتری گوشی سامسونگ J7 PRIME 2             توانست به مدت  21 ساعت    مکالمه مداوم، 84 ساعت پخش موزیک، 16 ساعت وب‌گردی و 14 ساعت  پخش فیلم را انجام دهد. این مجموع، حدود  135 ساعت است.

جمع بندی

قیمت باتری گوشی سامسونگ   J7 PRIME 2            در حدود 490,000 هزار تومان است. در نظر داشته باشید که قیمت‌ باتری‌ها ممکن است بسته به فروشگاه یا منطقه متغیر باشد.باتری سامسونگ Samsung J7 PRIME 2            مدل        جی ۷ پرایم ۲      یکی از با کیفیت ترین باتری‌های اصلی سامسونگ است، که از نوع  یون لیتیم با  ظرفیت  3300mAh         میلی آمپر ساعت و با ولتاژ  3.8ولت است که با گارانتی 90 روزه در فروشگاه ابزارک موبایل ارائه می شود.

برند

Samsung

مدل

Samsung Galaxy J7 PRIME 2

ولتاژ

3.8 ولت

ظرفیت باتری

3300mAh

نوع باتری

یون لیتیم

زمان مکالمه

21 ساعت

پخش موزیک

84 ساعت

زمان وبگردی

16 ساعت و 10 دقیقه

پخش ویدیو

14 ساعت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy J7 PRIME 2”

شانزده − 11 =