باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S7

  • ظرفیت باتری:3000 میلی امپر
  • مدل باتری: EB-BG930ABE
  • نوع باتری:  جدانی نشدنی (داخلی)
  •  ولتاژ باتری:3.85 ولت
  • گارانتی محصول: 90 روز
  • تاریخ تولید: تاریخ سال

قیمت کالا:910,000 تومان

بررسی باتری گوشی سامسونگ S7

این نوع باتری‌ها جز برند سامسونگ محسوب می‌شود. سامسونگ S7 دارای باتری جدانی نشدنی (داخلی) با ظرفیت 3000 میلی امپر است. همچنین اندازه ولتاژ این نوع باتری‌ها 3.85 ولت می‌باشد. این باتری قابل تعویض توسط کاربر نیست. همچنین باتری Samsung S7 از نوع EB-BG930ABE است.

در مورد باتری سامسونگ S7، این اطمینان  را به شما عزیزان می‌دهد که سلول‌های سازنده آن‌ها از بهترین نوع و بهترین کیفیت هستند. شارژدهی بالا و عمر مفید و آن‌ها از مزایای سلول‌های خوب و با کیفیت داخل باتری است.

یکی دیگر از مزایای این باتری‌ها استفاده از ظرفیت واقعی است که می‌تواند عمر باتری را طولانی کند و همچنین چرخه شارژ معمولی و استاندارد را ایجاد کند.

آسیب‌های جبران ناپذیری که در اثر استفاده از باتری‌های بی‌کیفیت به دستگاه وارد می‌شود، می‌تواند اهمیت استفاده از باتری‌های خوب را برای شما روشن کند. پس با انتخاب باتری‌های بادوام و با کیفیت از سلامت دستگاه خود اطمینان حاصل کنید.

بررسی باتری گوشی سامسونگ S7
خرید باتری سامسونگ S7 از فروشگاه اینترنتی ابزارک مویابل

شارژر مناسب باتری گوشی سامسونگ S7

باتری گوشی سامسونگ S7 از نوع فست شارژر می‌باشد. این باتری از شارژر  سریع 15 واتی پشتیبانی می کند و می تواند در مدت زمان کوتاه نیم ساعت گوشی را 50 درصد شارژ کند.

شارژر مناسب باتری گوشی سامسونگ S7
خرید باتری سامسونگ S7 از فروشگاه اینترنتی ابزارک مویابل

تست زمان مکالمه باتری گوشی سامسونگ S7

تست‌هایی که انجام دادیم نشان داد که باتری اورجینال سامسونگ  S7 عملکرد خوبی دارد. در تست زمان مکالمه، گوشی توانست با یک بار شارژ کامل، 22 ساعت و 57 دقیقه را با کیفیت HD انجام دهد.

تست زمان پخش ویدئو باتری گوشی سامسونگ S7

زمان پخش فیلم گوشی S7، یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها برای یوتیوبر‌ها و علاقه‌مندان به سینما و فیلم است. این گوشی می‌تواند به مدت 14 ساعت و 50 دقیقه فیلم و ویدئو پخش کند. این مدت زمان بسیار طولانی است و به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با تماشای فیلم سپری کنید.

تست زمان پخش موزیک باتری گوشی سامسونگ S7

باتری سامسونگ S7 می‌تواند به مدت 74 ساعت موزیک گوش بدهید. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را  مداوم  با خیالی آسوده موزیک گوش کنید.

تست زمان وب گردی باتری گوشی سامسونگ S7

باتری سامسونگ S7 می‌تواند به مدت 9 ساعت و 34 دقیقه وب‌گردی را با روشنایی صفحه نمایش ۵۰ درصد پشتیبانی کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با وب‌گردی مداوم سپری کنند.

استقامت کلی باتری گوشی سامسونگ S7

در تست‌های انجام شده، باتری گوشی سامسونگ S7  توانست به مدت 22 ساعت مکالمه مداوم، 74 ساعت پخش موزیک، 9 ساعت وب‌گردی و 14 ساعت پخش فیلم را انجام دهد. این مجموع، حدود 119 ساعت است.

استقامت کلی باتری گوشی سامسونگ S7
خرید باتری سامسونگ S7 از فروشگاه اینترنتی ابزارک مویابل

جمع بندی

استفاده و خرید باتری گوشی سامسونگ مناسب واقعاً یکی از نکات مهمیه که همه ما برای استفاده بهتر و بیشتر از گوشیمون باید بهش اهمیت بدیم. 🔋⚡️

 گوشی‌های سامسونگ از باتری‌های قدرتمند و با ظرفیت خوبی برخوردار هستن. اگه میخوای از عمر باتریت بیشترین استفاده رو ببری، بهت پیشنهاد میکنم که از فروشگاه های معتبری همچون ابزارک موبایل تهیه کنید. 🙌🔋

البته با توجه به مدل و نسل گوشی سامسونگ شما، توانایی باتری ممکنه متفاوت باشه.😊🔋📱✨

 قیمت باتری گوشی سامسونگ S7 هم در حدود 910000 هزار تومان هستش. در نظر داشته باش که قیمت‌ها ممکنه بسته به فروشگاه یا منطقه متغیر باشن. معمولاً شما می‌تونید از فروشگاه‌های اینترنتی یا فروشگاه‌های فیزیکی قطعات یدکی گوشی‌ها باتری رو تهیه کنید.

البته بهتره برای اطمینان و خرید مطمئن‌تر، از فروشگاه‌هایی که به طور رسمی و اصلی قطعات باتری رو تامین می‌کنن استفاده کنید. در صورتی که قصد تعویض باتریت رو داری و نیاز به راهنمایی بیشتری داری، ما در خدمتتان هستیم. 😉🔋💸🛒📱✨

 

برند

Samsung

مدل

Samsung Galaxy S7 Edge G935F

مدل باتری

EB-BG930ABE

ظرفیت باتری

3000 میلی امپر

ولتاژ

3.8 ولت

نوع باتری

جدانی نشدنی (داخلی)

نوع شارژ باتری

فست شارژر

زمان مکالمه

22 ساعت و 57 دقیقه

پخش ویدیو

14 ساعت و 50 دقیقه

پخش موسیقی

74 ساعت

زمان وبگردی

9 ساعت و 34 دقیقه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S7”

چهار − چهار =