باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S9 plus

  • ظرفیت باتری:3500mAh میلی آمپر ساعت
  • مدل باتری: EB-BG965ABC
  • نوع باتری: لیتیوم – یونی
  • ولتاژ باتری:3.85 ولت
  • گارانتی محصول:90 روز
  • تاریخ تولید: تاریخ سال
  • مدل گوشی: باتری اصلی گوشی سامسونگ گلکسی S9 plus

قیمت کالا:720,000 تومان

بررسی و مشخصات باتری اورجینال گوشی سامسونگ S9 plus

باتری اصلی گوشی سامسونگ S9 پلاس مدل S9 plus دارای مدل EB-BG965ABC و از  نوع باتری لیتیوم – یونی با ظرفیت  3500MAh میلی آمپر ساعت  با ولتاژ  3.85  ولت می باشد که قابل تعویض توسط کاربر نمی باشد.

گارانتی باتری S9 plus  در ابزارک موبایل:

باتری اصلی سامسونگ  S9 PLUS  در ابزارک موبایل شامل باد کردگی باتری و خرابی آن می‌باشد که شامل گارانتی 90 روزه ابزارک موبایل می‌شود.البته تیم ابزارک موبایل با ارائه ی  باتری اصلی موبایل سعی در ارائه ی بهترین خدمات به کاربران نموده است تا با خیالی راحت خرید خود را انجام دهند.

ظرفیت باتری اصلی سامسونگ   S9 PLUS

ظرفیت باتری سامسونگ S9 plus  در حدود 3500mAh میلی آمپر ساعت است.گوشی گلکسی  S9 PLUS  دارای باتری با ظرفیت 3500MAh که می تواند براحتی برای تامین انرژی ال سی برای5.5 اینچی آن کافی باشد.یک گوشی با باتری Samsung S9 plus    دارای ولتاژ 3.85 ولتی می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است‌.

باتری اصلی گوشی سامسونگ S9 plus

شارژر مناسب باتری اصلی سامسونگ  S9 plus 

 فست شارژدارد.شارژ بی سیم دارد.شارژ سریع اس ۹ پلاس با شارژر موجود فقط برای ۱۵ دقیقه، آن را از ۰٪ به ۱۹٪ میرساند و ۳۰ دقیقه‌ای آن را به ۳۸٪ میرساند. در ۴۵ دقیقه، تلفن ۵۸٪ شارژ میشود.عمر باتری گوشی سامسونگ S9 پلاس به طور کلی خوب است اما متناسب نیست. استفاده معمول ما شامل ۱۴-۱۷ ساعت در هر روز است ، که شامل استفاده از داده تلفن همراه و پخش موسیقی از طریق بلوتوث است.

بیشترین زمانی که در حالت روشن بودن صفحه نمایش میتوان از S9 پلاس استفاده کرد ۶ ساعت و ۵۰ دقیقه است که باتری از ۱۰۰٪ به ۴٪ میرسد و بدون استفاده از حالت‌های صرفه جویی در مصرف  باتری است.

تست زمان مکالمه باتری سامسونگ   S9 PLUS

تست‌هایی که انجام دادیم نشان داد که باتری اورجینال سامسونگ S9 plus  عملکرد خوبی دارد. در تست زمان مکالمه، گوشی توانست با یک بار شارژ کامل  25 ساعت  مکالمه را با کیفیت HD انجام دهد.

تست زمان پخش ویدئو باتری سامسونگ  S9 plus

زمان پخش فیلم گوشی  S9 PLUS ، یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها برای یوتیوبر‌ها و علاقه‌مندان به سینما و فیلم است. این گوشی می‌تواند به مدت  بین 16 ساعت و 40 دقیقه فیلم و ویدئو پخش کند. این مدت زمان بسیار طولانی است و به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با تماشای فیلم سپری کنید.

تست زمان پخش موزیک باتری سامسونگ S9 plus  

باتری   S9 PLUS  می‌تواند به مدت 59  ساعت موزیک گوش بدهید. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را  مداوم  با خیالی آسوده موزیک گوش کنید.

تست زمان وب گردی باتری اصلی سامسونگ  S9 PLUS

باتری سامسونگ   S9 plus  می‌تواند به مدت 11 ساعت وب ‌گردی را با روشنایی صفحه نمایش ۵۰ درصد پشتیبانی کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با وب‌گردی مداوم سپری کنند.

استقامت کلی باتری اصلی گوشی سامسونگ S9 plus

در تست‌های انجام شده، باتری گوشی سامسونگ S9 plus توانست به مدت 25  ساعت مکالمه مداوم، 59 ساعت پخش موزیک، 11 ساعت وب‌گردی و 16 ساعت پخش فیلم را انجام دهد. این مجموع، حدود  111 ساعت است.

جمع بندی

قیمت باتری گوشی سامسونگ   S9 plus  در حدود  720,000 هزار تومان است. در نظر داشته باشید که قیمت‌ باتری‌ها ممکن است بسته به فروشگاه یا منطقه متغیر باشد. باتری سامسونگ Samsung S9 plus  مدل S9 پلاس   یکی از با کیفیت ترین باتری‌های اصلی سامسونگ است، که از نوع لیتیوم یونی با  ظرفیت 3500mAh میلی آمپر ساعت و با ولتاژ  3.85 ولت است که با گارانتی 90 روزه در  فروشگاه ابزارک موبایل ارائه می شود.

برند

Samsung

مدل

Samsung galaxy S9 plus

ولتاژ

3.85 ولت

ظرفیت باتری

3500 میلی آمپر ساعت

نوع باتری

لیتیوم یون

زمان مکالمه

25 ساعت

پخش موزیک

59 ساعت

زمان وبگردی

11 ساعت

پخش ویدیو

۱۶ ساعت و ۴۰ قیقه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S9 plus”

5 × دو =