باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy j4 Plus

  • ظرفیت باتری: 3300mAh میلی آمپر ساعت
  • مدل باتری: EB-BG610ABE
  • نوع باتری :   لیتیوم یونی
  • ولتاژ باتری:3.85 ولت
  • گارانتی محصول:90 روز
  • تاریخ تولید: تاریخ سال
  • مدل گوشی: باتری اصلی گوشی سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy j4 Plus

قیمت کالا:310,000 تومان

بررسی و مشخصات باتری اورجینال گوشی سامسونگ J4 PLUS             

باتری اورجینال گوشی سامسونگ j4 Plus     مدل J4 PLUS       دارای مدل  EB-BG610ABE   و از  نوع باتری    لیتیوم یونی  با ظرفیت   3300mAh         میلی آمپر ساعت  با ولتاژ 3.85 ولت می باشد.باتری از نوع لیتیوم یونی   بوده و باتری سامسونگ    J4 PLUS        از نوع قابل تعویض می باشد.

گارانتی باتری J4 PLUS  در ابزارک موبایل:

باتری اصلی سامسونگ  J4 PLUS     در ابزارک موبایل شامل باد کردگی باتری و خرابی آن می‌باشد که شامل گارانتی 90 روزه ابزارک موبایل می‌شود. البته تیم ابزارک موبایل با ارائه ی باتری اصلی موبایل سعی در ارائه ی بهترین خدمات به کاربران نموده است تا با خیالی راحت خرید خود را انجام دهند. 

ظرفیت باتری اصلی سامسونگ   J4 PLUS             

ظرفیت باتری سامسونگ J4 PLUS  در حدود  3300mAh  میلی آمپر ساعت است.گوشی گلکسی   J4 PLUS   دارای باتری با ظرفیت  3300mAh         که می تواند براحتی برای تامین انرژی ال سی دی آن کافی باشد.یک گوشی با باتری Samsung J4 PLUS   دارای ولتاژ 3.85 ولتی می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است‌.گوشی گلکسی جی ۴ پلاس     دارای باتری لیتیوم یونی  بوده و مدل جداشدنی می باشد.باطری J4 PLUS   مدل قابل تعویض می باشد.

همانطور که مشاهده می کنید:

ظرفیت باتری: J4 Plus از J6 و J7 Neo ظرفیت باتری بیشتری دارد.
نوع باتری: هر سه گوشی از باتری لیتیوم یونی استفاده می کنند.
زمان مکالمه: J7 Neo از J4 Plus و J6 زمان مکالمه ی بیشتری دارد.
زمان پخش موسیقی: J4 Plus از J6 و J7 Neo زمان پخش موسیقی ی بیشتری دارد.
زمان وبگردی: J7 Neo از J4 Plus و J6 زمان وبگردی ی بیشتری دارد.
زمان آماده به کار: J7 Neo از J4 Plus و J6 زمان آماده به کار ی بیشتری دارد.
زمان شارژ: J4 Plus و J6 از J7 Neo زمان شارژ ی سریع تری دارند.

زمان استندبای باتری گوشی سامسونگ j4 Plus در حدود ۴۰۰ ساعت می باشد.

باتری گوشی سامسونگ j4 Plus

شارژر مناسب باتری اصلی سامسونگ  J4 PLUS             

فست شارژ ندارد. قابلیت شارژ بیسیم ندارد.باتری سامسونگ J4 PLUS    از نوع جدا شدنی ساخته شده است.برای عملکرد و دوام بیشتر این باتری پیشنهاد ما این است که از شارژر اصلی و با کیفیت سامسونگ که در فروشگاه ابزارک موبایل موجود می باشد استفاده کنید.با خرید باطری اصلی Samsung Galaxy J4 PLUS        عالیترین کارایی را برای گوشی خود بوجود آورید.

تست زمان مکالمه باتری اورجینال سامسونگ   J4 PLUS             

تست‌هایی که انجام دادیم نشان داد که باتری اورجینال سامسونگ جی ۴ پلاس    عملکرد خوبی دارد. در تست زمان مکالمه، گوشی توانست با یک بار شارژ کامل  12 ساعت       مکالمه را با کیفیت HD انجام دهد.

تست زمان پخش ویدئو باتری اصلی سامسونگ  J4 PLUS             

زمان پخش فیلم گوشی  J4 PLUS    ، یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها برای یوتیوبر‌ها و علاقه‌مندان به سینما و فیلم است. این گوشی می‌تواند به مدت  10 ساعت         فیلم و ویدئو پخش کند. این مدت زمان بسیار طولانی است و به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با تماشای فیلم سپری کنید.

تست زمان پخش موزیک باتری سامسونگ جی ۴ پلاس            

باتری   J4 PLUS    می‌تواند به مدت 60   ساعت موزیک گوش بدهید. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را  مداوم  با خیالی آسوده موزیک گوش کنید.

تست زمان وب گردی باتری اورجینال سامسونگ  J4 PLUS             

باتری سامسونگ   J4 PLUS   می‌تواند به مدت 8 ساعت       وب ‌گردی را با روشنایی صفحه نمایش ۵۰ درصد پشتیبانی کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با وب‌گردی مداوم سپری کنند.

استقامت کلی باتری اصلی گوشی سامسونگ جی ۴ پلاس           

در تست‌های انجام شده، باتری گوشی سامسونگ J4 PLUS     توانست به مدت  12 ساعت    مکالمه مداوم، 60  ساعت پخش موزیک، 8 ساعت وب‌گردی و 10  ساعت  پخش فیلم را انجام هدد. این مجموع، حدود  90 ساعت است.

جمع بندی

قیمت باتری گوشی سامسونگ   J4 PLUS   در حدود 310,000 هزار تومان است. در نظر داشته باشید که قیمت‌ باتری‌ها ممکن است بسته به فروشگاه یا منطقه متغیر باشد.باتری سامسونگ Samsung J4 PLUS              مدل        جی ۴ پلاس         یکی از با کیفیت ترین باتری‌های اصلی سامسونگ است، که از نوع  لیتیوم یونی  با  ظرفیت  3300mAh         میلی آمپر ساعت و با ولتاژ  3.85ولت است که با گارانتی 90 روزه در فروشگاه ابزارک موبایل ارائه می شود.

برند

Samsung

مدل

Samsung Galaxy j4 Plus

ولتاژ

3.85 ولت

ظرفیت باتری

3300mAh

نوع باتری

لیتیوم یونی

زمان مکالمه

12 ساعت

پخش موزیک

60 ساعت

زمان وبگردی

۸ ساعت

پخش ویدیو

10 ساعت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy j4 Plus”

سیزده + 7 =