باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy On5 2016

  • ظرفیت باتری: 2600mAh میلی آمپر ساعت
  • مدل باتری: EB-BG570ABE
  • نوع باتری :   لیتیوم یونی
  • ولتاژ باتری:3.8 ولت
  • گارانتی محصول:90 روز
  • تاریخ تولید: تاریخ سال
  • مدل گوشی: باتری اصلی گوشی سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy On5 2016

قیمت کالا:354,000 تومان

بررسی و مشخصات باتری اورجینال گوشی سامسونگ ON5             

باتری گوشی سامسونگ On5 مدل2016 ON5       دارای مدل  EB-BG570ABE   و از  نوع باتری    لیتیوم یونی  با ظرفیت   2600mAh          میلی آمپر ساعت  با ولتاژ 3.8 ولت می باشد.باتری از نوع لیتیوم یونی   بوده و باتری سامسونگ    ON5    از نوع قابل تعویض نمی باشد.باتری Samsung Galaxy On5 2016 جداشدنی نیست و برای تعویض آن باید به تعمیرکار مجرب مراجعه کنید.

گارانتی باتری ON5  در ابزارک موبایل:

باتری اصلی سامسونگ  ON5     در ابزارک موبایل شامل باد کردگی باتری و خرابی آن می‌باشد که شامل گارانتی 90 روزه ابزارک موبایل می‌شود. البته تیم ابزارک موبایل با ارائه ی باتری اصلی موبایل سعی در ارائه ی بهترین خدمات به کاربران نموده است تا با خیالی راحت خرید خود را انجام دهند. 

ظرفیت باتری اصلی سامسونگ   ON5             

ظرفیت باتری سامسونگ ON5     در حدود  2600mAh          میلی آمپر ساعت است.گوشی گلکسی   ON5    دارای باتری با ظرفیت  2600mAh  که می تواند براحتی برای تامین انرژی ال سی دی آن کافی باشد.یک گوشی با باتری Samsung ON5    دارای ولتاژ 3.8 ولتی می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است‌.

گوشی گلکسی On5     دارای باتری لیتیوم یونی  بوده و مدل جدانشدنی می باشد.باطری ON5   مدل قابل تعویض نمی باشد.باتری های J5 2016 و A5 2016 از نظرظرفیت و توان کمی از باتری On5 2016 قوی تر هستند.

Samsung Galaxy On5 2016

شارژر مناسب باتری اصلی سامسونگ  ON5             

فست شارژ ندارد. قابلیت شارژ بیسیم ندارد.باتری سامسونگ ON5   از نوع جدا نشدنی ساخته شده است.برای عملکرد و دوام بیشتر این باتری پیشنهاد ما این است که از شارژر اصلی و با کیفیت سامسونگ که در فروشگاه ابزارک موبایل موجود می باشد استفاده کنید.با خرید باطری اصلی Samsung Galaxy ON5        عالیترین کارایی را برای گوشی خود بوجود آورید.

تست زمان مکالمه باتری اورجینال سامسونگ   ON5             

تست‌هایی که انجام دادیم نشان داد که باتری اورجینال سامسونگ On5   عملکرد خوبی دارد. در تست زمان مکالمه، گوشی توانست با یک بار شارژ کامل  16 ساعت       مکالمه را با کیفیت HD انجام دهد.

تست زمان پخش ویدئو باتری اصلی سامسونگ  ON5             

زمان پخش فیلم گوشی  ON5     ، یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها برای یوتیوبر‌ها و علاقه‌مندان به سینما و فیلم است. این گوشی می‌تواند به مدت  10 ساعت         فیلم و ویدئو پخش کند. این مدت زمان بسیار طولانی است و به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با تماشای فیلم سپری کنید.

تست زمان پخش موزیک باتری سامسونگ On5            

باتری   ON5   می‌تواند به مدت 54   ساعت موزیک گوش بدهید. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را  مداوم  با خیالی آسوده موزیک گوش کنید.

تست زمان وب گردی باتری اورجینال سامسونگ  ON5             

باتری سامسونگ   ON5    می‌تواند به مدت 12 ساعت       وب ‌گردی را با روشنایی صفحه نمایش ۵۰ درصد پشتیبانی کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با وب‌گردی مداوم سپری کنند.

استقامت کلی باتری اصلی گوشی سامسونگ On5           

در تست‌های انجام شده، باتری گوشی سامسونگ ON5      توانست به مدت  16 ساعت    مکالمه مداوم، 54  ساعت پخش موزیک، 12 ساعت وب‌گردی و 10  ساعت  پخش فیلم را انجام هدد. این مجموع، حدود  92 ساعت است.

جمع بندی

قیمت باتری گوشی سامسونگ   ON5   در حدود 354,000 هزار تومان است. در نظر داشته باشید که قیمت‌ باتری‌ها ممکن است بسته به فروشگاه یا منطقه متغیر باشد.باتری سامسونگ Samsung ON5    مدل        On5         یکی از با کیفیت ترین باتری‌های اصلی سامسونگ است، که از نوع  لیتیوم یونی  با  ظرفیت  2600mAh          میلی آمپر ساعت و با ولتاژ  3.8ولت است که با گارانتی 90 روزه در فروشگاه ابزارک موبایل ارائه می شود.

برند

Samsung

مدل

Samsung Galaxy On5 2016

ولتاژ

3.8 v

ظرفیت باتری

2600mAh

نوع باتری

لیتیوم یونی

زمان مکالمه

16 ساعت

پخش موزیک

54 ساعت

زمان وبگردی

12 ساعت

پخش ویدیو

10ساعت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy On5 2016”

پنج × پنج =