خمیر فلکس سرنگی مانت MAANT UP-78A

  • نوع خمیر فلکس: خمیر فلکس سرنگی
  • وزن: 20G گرم
  • حجم: 10MIL
  • رنگ: سفید
  • کاربرد: مناسب چسباندن ای سی ها با کیفیت کار بالا

قیمت کالا:180,000 تومان

خمیر فلکس سرنگی مانت MAANT UP-78A

خمیر فلکس پمپی مانت MAANT UP-78A دارای وزن 20G گرم است که به طول 10.2 سانتی متر است این خمیر فلکس دارای رنگ سفید است که دارای ماده فلکس نرمی است که بدون هالوژن است و از آن برای تعمیرات حساس برد ها استفاده می شود.

نوع فلکس مانت MAANT UP-78A:

فلکس MAANT UP-78A از نوع خمیر فلکس سرنگی MAANT UP-78A است که به دلیل سرنگی شکل بودن آن استفاده از این محصول برای کاربران راحت تر شده است. برای استفاده از این محصول نیازمند سرنگ خمیر فلکس می باشید.

کاربرد فلکس پمپی MAANT UP-78A:

MAANT UP-78A به دلیل کیفیت ساخت بالا از کاربرد بالایی برخوردار است زیرا می توانید از آن برای تعمیرات حساس مانند تعویض و چسباندن ای سی ها و دیگر قطعات موبایل استفاده نمایید. زیرا این خمیر فلکس سرنگی مانع از تعمیرات برگشتی شما می شود.

این خمیر فلکس سرنگی مانت نسبت به خمیر فلکس سرنگی ریلایف 422 کمتر شناخته شده اما هر دو از کیفیتی تقریبا یکسان با قیمتی مشابه بخوردار هستند.

 

فلکس سرنگی MAANT UP-78A به دلیل محبوبیت بالا به عنوان خمیر فلکس تعمیرات موبایل در بین تعمیرکاران طرفدار دارد که دارای ماده با کیفیت سفید رنگ بدون هالوژن به وزن 20G گرم است. که می توانید این ابزار تعمیر موبایل را از ابزارک موبایل تهیه کنید.

برند

MAANT

مدل

MAANT UP-78A

وزن

20G گرم

رنگ

سفید

کاربرد

مناسب چسباندن ای سی ها و تعمیرت باکیفیت

نوع فلکس

خمیر فلکس سرنگی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خمیر فلکس سرنگی مانت MAANT UP-78A”

1 − 1 =