لامپ LED و محافظ لنز لوپ LED MICROSCOPE

دسته:
  • تعداد لامپ: 72 عدد
  • توان مصرفی: 20W وات
  • طول سیم لامپ: 116CM سانتی متر
  • نوع لامپ لوپ: چراغ لوپ دیمر دار + محافظ لنز
  • قابلیت نصب بر روی لنز واید: دارد
  • قابلیت تنظیم نور: دیمر چرخشی تنظیم نور دارد

قیمت کالا:940,000 تومان

ناموجود

لامپ LED و محافظ لنز لوپ LED MICROSCOPE

لامپ لوپ LED با محافظ لنز لوپ از برند LED MICROSCOPE دارای 72 عدد LED بسیار پر نور با قابلیت تنظیم شدت نور پردازی با توان مصرفی 20W وات می باشد.

نوع لامپ لوپ:

چراغ لوپ برند LED MICROSCOPE یکی از بهترین چراغ لوپ های تعمیرات موبایل است که دارای لامپ هایی از نوع  LED است که به محافظ لنز لوپ مجهز شده است.

این لامپ لوپ تعمیرات موبایل قابلیت نصب بر روی لنز واید لوپ را در اختیار کاربر قرار می دهد که می تواند به عنوان محافظ لنز واید نیز عمل کند که آن را به یک ابزار تعمیر موبایل حرفه ای تبدیل کرده است.

قابلیت تنظیم نور:

این چراغ لوپ تعمیرات موبایل دارای دیمر تنظیم نور است که به کمک آن می توانید مقدار نور پردازی را تنظیم کنید تا بتوانید تصویری مناسب در زیر لوپ تعمیرات خود مشاهده کنید.

توان مصرفی لامپ LED MICROSCOPE

توان مصرفی لامپ LED و محافظ لنز لوپ LED MICROSCOPE به اندازه 20W وات است که حدود 14W وات از لامپ لوپ و محافظ لنز مانت مدل MAANT MY-035 بیشتر است که نور بسیار قویی را در اختیار شما قرار می دهد.

با خرید لامپ LED و محافظ لنز لوپ LED MICROSCOPE شما یکی از محبوب ترین لامپ لوپ های تعمیرات موبایل را خریداری کرده اید که دارای 72 عدد لامپ LED با توان مصرفی 20W می باشد.

برند

LED MICROSCOPE

تعداد لامپ

72 عدد

توان مصرفی

20W وات

نوع لامپ لوپ

LED با مخافظ لنز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لامپ LED و محافظ لنز لوپ LED MICROSCOPE”

1 × چهار =