منبع تغذیه سوگون sugon 3005d

  • نوع منبع تغذیه: منبع تغذیه 30 ولت 5 آمپر
  • دقت منبع تغذیه: تا هزارم آمپر ( سه رقم اعشار )
  • کانال ذخیره سازی: 4 عدد
  • بوق اتصال کوتاه: دارد
  • پورت usb: دارد
  • کلید های محافظ: OCP – OVP
  • ارائه شده به همراه یک عدد پد آهنربایی
  • متعلقات: منبع تغذیه sugon 3005d، پد آهنربایی، کابل برق، دفترچه راهنما

قیمت کالا:5,090,000 تومان

مشخصات منبع تغذیه sugon 3005d

منبع تغذیه سوگون sugon 3005d یک منبع تغذیه 30 ولت 5 آمپر است که دارای 4 عدد کانال ذخیره سازی و شخصی سازی منبع است که قابلیت نمایش تا هزارم آمپر را در اختیار کاربر قرار می دهد.

که یکی از حرفه ای ترین منبع تغذیه های موجود در بازار است که از توجه بالایی در بین تعمیرکاران موبایل برخوردار است. البته اگر با منبع تغذیه آشنایی دارید و میدانید منبع تغذیه چیست قطعا با ویژگی هایی که منبع تغذیه سوگون 3005d دارد می دانید که با دستگاه حرفه ای روبرو هستید.

پورت شارژ usb منبع تغذیه سوگون 3005d

منبع تغذیه سوگون 3005d دارای یک پورت usb شارژ است که نسبت به منبع تغذیه سوگون 3005pm دارای یک پورت usb کمتر است.

البته منبع تغذیه 3005pm قابلیت سنجش توان مصرفی دستگاه ها را به کمک پورت usb دارد در حالی که منبع سوگون 3005d از این قابلیت پشتیبانی نمی کند.

ویژگی های منبع تغذیه سوگون sugon 3005d:

  • بوق اتصال کوتاه
  • منبع تغذیه 5 آمپر 30 ولتی
  • نماش اعداد تا هزارم آمپر ( سه رقم اعشار )
  • کلید های محافظ ocp و ovp
  • محافظت در برابر اتصال کوتاه
  • نمایش بسیار دقیق
  • پد آهنربایی کاربردی
  • 4 کانال شخصی سازی
  • خروجی شارژ از نوع usb

دقت منبع تغذیه SUGON 3005D

SUGON 3005D یک منبع تغذیه با قابلیت سنجش شدت جریان تا هزارم آمپر می باشد که در بین منبع تغذیه ها از دقت بالایی به شمار می آید.

کانال ذخیره سازی و حافظه دستگاه:

سوگون SUGON 3005D دارای 4 عدد کانال ذخیره سازی شدت جریان و ولتاژ است که باعث دسترسی سریعتر به تنظیمات مورد نظر شما می گردد.

با خرید کابل پاور منبع تغذیه از ابزارک موبایل می توانید تمامی گوشی های موبایل را به کمک منبع تغذیه سوگون sugon 3005d روشن نمایید و تست آمپرکشی و جریان کشی را بر روی آن انجام دهید.

بوق اتصال کوتاه منبع سوگون SUGON 3005D

منبع تغذیه سوگون sugon 3005d دارای بوق اتصال کوتاه است که در زمان اتصال جریان با بوق به شما هشدار می دهد.

ویژگی منحصر به فرد

یکی از ویژگی های منحصر به فرد منبع تغذیه 30 ولت 5 آمپر sugon 3005d تنظیم منبع تغذیه در دو بازه ی 5 ولت یا 30 ولتی است که از طریق کلیدی که در پشت منبع تغذیه تعبیه شده است قابل تغییر است.

این حالت برای زمانی مناست است که تعمیرات شما فقط بر روی دستگاه هایی تا جریان 5 ولت است و جریان های بالاتر را لازم ندارید و دوست ندارید با یک اشتباه و جریان های بالاتر دستگاهی را بسوزانید و با قرار دادن دستگاه در این حالت با خیال راحت بر روی دستگاه هایی با جریان 5 ولت به پایین تعمیرات خود را انجام میدهید.

جهت افزایش طول عمر دستگاه منبع تغذیه sugon 3005d این دستگاه از یک فن خنک کننده بهره می برد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری به عمل می آورد

صفحه ی نمایشگر این منبع تغذیه از نوع دیجیتال است که دارای کیفیت نمایش بسیار بالایی می باشد و از خوانایی بالایی برخوردار است.

منبع تغذیه تعمیرات موبایل سوگون sugon 3005d

منبع تغذیه sugon 3005d دارای چه متعلقاتی است؟

یک عدد پد آهنربایی میز تعمیرات (طول 15 سانتیمتر × عرض 11.5 سانتیمتر )، کابل پاور منبع تغذیه، دفترچه راهنما

خرید منبع تغذیه سوگون sugon 3005d:

با خرید منبع سوگون sugon 3005d یکی از حرفه ای ترین منبع تغذیه های موجود در بازار را تهیه نموده اید البته اگر نیاز به مطالعه ی بیشتر در مورد با منبع تغذیه های تعمیرات موبایل دارید تیم ابزارک موبایل با معرفی ابزار تعمیرات موبایل این امکان را به شما می دهد که جهت آشنایی بیشتر به مقاله ی بهترین منبع تغذیه برای تعمیرات موبایل کدام است؟ مراجعه کنید.

منبع تغذیه سوگون sugon 3005d با تمامی امکاناتی که دارد یکی از حرفه ای ترین منبع تغذیه های موبایل است که از قیمتی بسیار مناسب بهره می برد. همچنین تیم ابزارک موبایل در جهت ارائه ی بهترین خدمات سعی در تهیه تمامی وسایل تعمیرات موبایل به صورت عمده از جمله منبع تغذیه sugon 3005d با کیفیت اورجینال، به صورت مستقیم نموده است.

البته تیم ابزارک موبایل تمامی کالاهای خریداری شده را از نظر سلامت کالا کاملا تست نموده تا کالایی کاملا سالم در اختیار کاربران فروشگاه قرار گیرد تا کاربران خرید موفق و رضایتمندی داشته باشند.

 

منبع تغذیه سوگون SUGON 3005D یک منبع تغذیه تعمیرات موبایل حرفه ای از نوع منبع تغذیه 30V ولت 5A آمپر است که قابلیت سنجش آمپر تا هزارم آمپر را دارد که می توانید آن را با قیمتی مناسب و ضمانت سلامت کالا از فروشگاه ابزارک موبایل تهیه کنید.

برند

SUGON

نوع

30 ولت 5 آمپر

کانال ذخیره سازی

دارد

بوق اتصال کوتاه

دارد

دقت سنجش

هزارم آمپر

فیوز محافظ

فیوز محافظ 5 آمپری دارد

فن خنک کننده

دارد

ابعاد منبع تغذیه

طول 23 سانتیمتر × عرض 12.5 سانتیمتر × ارتفاع 17.5 سانتیمتر

وزن بدون کارتن

4.280 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “منبع تغذیه سوگون sugon 3005d”

سه + هفت =