نازل سرکج 7 میلیمتری دسته هیتر کوییک و گرداک

نازل سرکج 7 میلیمتری مناسب دستگاه هیتر گرداک و کوییک با کیفیت ساخت بالا.

  • دارای سری سرکج
  • قطر دهانه ی 7 میلیمتر
  • ساخته شده از آلیاژ فولاد ضد زنگ

قیمت کالا:160,000 تومان

ناموجود

نازل سرکج 7 میلیمتری دسته هیتر کوییک و گرداک

نازل سرکج 7 میلیمتری دسته هیتر کوییک و گرداک یکی از لوازم جانبی های پرکاربرد برای دستگاه هیتر است. این نازل دارای دهانه ای به قطر 7 میلیمتر است که با زاویه 45 درجه طراحی شده تا بتوان با استفاده از آن به نقاط کور و سخت دسترسی راحتتری داشت.

نازل سرکج 7 میلیمتری دارای دهانه ای به قطر خروجی 7 میلیمتر است که جریان هوای گرم را به سمت قطعه ی مورد نظر هدایت می کند این نازل هیتر از جنس آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که ضد زنگ و در برابر حرارت مقاوم می باشد که از آن می توان برای تعمیر قطعات بسیار کوچک و قطعات موبایل استفاده نمود.

راهنمای نصب نازل سرکج 7 میلیمتری هیتر کوییک و گرداک:

در جهت استفاده از نازل سرکج 7 میلیمتری دسته هیتر کوییک و گرداک، ابتدا باید نازل را به دسته هیتر متصل کنید. برای اتصال نازل 8 میلیمتری کوییک و گرداک ابتدا باید پیچی که در بدنه ی نازل تعبیه شده است را باز نمایید سپس، با قرار دادن بر روی دسته هیتر پیچ مورد نظر را سفت نمایید تا نازل هوای گرم در جای خود به صورت مستحکمی قرار گیرد سپس نازل هیتر آماده ی به کار است و می توانید جریان هوای گرم را روی قطعات یا خمیر قلع تعمیرات اعمال کنید.

خرید نازل سرکج 7 میلیمتری دسته هیتر کوییک و گرداک

سری هیتر کج 7 میلیمتری دسته هیتر کوییک و گرداک را می توانید از فروشگاه ابزار تعمیرات موبایل ابزارک موبایل با بهترین قیمت و کیفیت با ارسال سریع تهیه نمایید.

نوع نازل

سرکج

قطر دهانه نازل

7 میلیمتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نازل سرکج 7 میلیمتری دسته هیتر کوییک و گرداک”

10 − هشت =