پیچ گوشتی شارژی TBK

  • پیچ گوشتی شارژی تعمیرات موبایل TBK
  • طراحی قلمی شکل
  • دارای قابلیت تورکومتر ( هرز گرد )
  • 24 مدل سری مختلف جهت تعمیرات موبایل
  • طول*قطر: 2*18 سانتی متر
  • دارای باتری 800 میلی آمپری جهت استفاده طولانی مدت
  • مخصوص تعمیر موبایل، لپ تاپ، هدفون، ساعت و لوازم الکترونیکی و …

قیمت کالا:2,150,000 تومان

پیچ گوشتی شارژی TBK

اگر قصد خرید یک ابزار کاربردی و حرفه ای برای تعمیرات موبایل را دارید این مدل پیچ گوشتی شارژی TBK به راحتی می تواند به یکی از اصلی ترین تجهیزات تعمیرات موبایل میز شما تبدیل شود و تمامی نیازهای شما را در این زمینه برطرف کند.

زیرا این مدل پیچ گوشتی شارژی از باتری 800 میلی آمپری بهره می برد که باعث شده پیچ گوشتی شارژی TBK از ماندگاری شارژ بالایی برخوردار شود تا شما مدت زمان طولانیی را به توانید بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده نمایید.

پیچ گوشتی شارژی قلمی شکل TBK جزو مدل هاییست که دارای قابلیت تورکومتر ( هرز گرد ) می باشد. این به این معناست که شما در زمان استفاده از این مدل پیچ گوشتی شارژی به راحتی می توانید قدرت سفت نمودن پیچ ها را به کمک این مدل پیچ گوشتی شارژی موبایل تنظیم نمایید و باعث بیش از حد سفت شدن پیچ ها یا هرز شدن پیچ ها نشوید. قابلیت تورکومتر دار بودن این مدل پیچ گوشتی شارژی TBK باعث شده تا آن را به یکی از رقیب های اصلی خود از برند شیائومی یعنی پیچ گوشتی شارژی شیائومی Wowstick 1F plus تبدیل گردد.

این مدل پیچ گوشتی شارژی همانند دیگر مدل ها دارای سرعت چرخش کمی می باشد، زیرا سرعت کم آن باعث تمرکز بیشتر در هنگام باز و بسته نمودن پیچ ها می گردد.

پیچ گوشتی شارژی TBK به همراه یک عدد شارژر و کابل شارژ از نوع تایپ سی TYPE-C ارائه می گردد که به کمک آن می توانید دستگاه را شارژ نمایید.

پیچ گوشتی TBK با طراحی قلمی شکلی که دارد به یک پیچ گوشتی شارژی موبایل بسیار خوش دست تبدیل شده است که از لرزش بسیار کمی در زمان کار برخوردار می باشد.

پیچگوشتی شارژی TBK مناسب چه دستگاه هایست:

این مدل پیچ گوشتی شارژی به همراه 24 مدل سری مختلف به بازار ارائه می گردد. سری هایی که به همراه  پیچگوشتی شارژی TBK ارائه می گردند از پرکاربردترین سری ها می باشند که به کمک آنها می توانید تمامی گوشی های موبایل از جمله گوشی های اندروید و آیفونی را باز بسته نمایید همچنین به کمک این مدل پیچ گوشتی موبایل می توانید تمامی لپ تاپ ها، انواع ساعت ها و عینک ها و لوازم الکترونیکی و تلوزیون ها را باز و بسته نمایید.

ویژگی های اصلی پیچ گوشتی TBK:

بدنه ی آلومینیومی، باتری قابل شارژ 800 میلی آمپری با سرعت شارژ مناسب، قابلیت تنظیم سفت نمودن پیچ، استند نگهدارنده دستگاه و سری ها، طراحی قلمی شکل و سبک بودن آن و لرزش کم، آن را به یکی از تجهیزات تعمیرات موبایل حرفه ای تبدیل نموده است

پیچ گوشتی شارژی TBK دارای چه متعلقاتی است؟

دستگاه قلمی شکل پیچ گوشتی شارژی TBK، جعبه ی کارتنی شکل دستگاه، شارژر، کابل شارژ TYPE-C، پایه ی نگهدارنده ی پیچ گوشتی، 24 مدل سری مخپیچ گوشتی شارژی تعمیرات موبایل TBK ابزارک موبایل

 

برند

TBK

مدل

BIC

تعداد سری

24 مدل

نوع پیچ گوشتی شارژی

تورکومتردار

ظرفیت باتری

800 میلی آمپر

وزن

110 گرم

طول و قطر دستگاه

2*18 سانتی متر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیچ گوشتی شارژی TBK”

11 − یک =