باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Note 5 Duos

  • ظرفیت باتری:3000mAh میلی آمپر ساعت
  • مدل باتری: EB-BN920ABE
  • نوع باتری: پلیمرلیتیوم
  • ولتاژ باتری:3.8 ولت
  • گارانتی محصول:90 روز
  • تاریخ تولید: تاریخ سال
  • مدل گوشی: باتری اصلی گوشی سامسونگ گلکسی Note 5 Duos

قیمت کالا:630,000 تومان

بررسی و مشخصات باتری اورجینال گوشی سامسونگ Note5 Duos

 باتری اصلی سامسونگ  Note5 Duos مدلNote5 Duos  دارای مدل EB-BN920ABE و از  نوع باتری پلیمرلیتیوم با ظرفیت  3000MAh میلی آمپر ساعت  با ولتاژ  3.8ولت می باشد که قابل تعویض توسط کاربر نمی باشد.

گارانتی باتری Note5 Duos  در ابزارک موبایل:

باتری اصلی سامسونگ  NOTE5 DUOS  در ابزارک موبایل شامل باد کردگی باتری و خرابی آن می‌باشد که شامل گارانتی 90 روزه ابزارک موبایل می‌شود.

البته تیم ابزارک موبایل با ارائه ی باتری اصلی موبایل سعی در ارائه ی بهترین خدمات به کاربران نموده است تا با خیالی راحت خرید خود را انجام دهند.

ظرفیت باتری اصلی سامسونگ   NOTE5 DUOS

ظرفیت باتری سامسونگ Note5 Duos  در حدود 3000mAh میلی آمپر ساعت است.گوشی گلکسی  NOTE5 DUOS  دارای باتری با ظرفیت 3000MAh که می تواند براحتی برای تامین انرژی ال سی برای5.5 اینچی آن کافی باشد.یک گوشی با باتری Samsung Note5 Duos    دارای ولتاژ  3.8ولتی می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است‌.

باتری اصلی گوشی سامسونگ Note 5 Duos
شارژر مناسب باتری اصلی سامسونگ  Note5 Duos  

قابلیت فست شارژ دارد.قابلیت شارژ وایرلس ندارد.سرعت و توان شارژ در گوشی سامسونگ Note 5 نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است. دو حالت ذخیره شارژ معمولی و Ultra در این گوشی موجود است. در حالت عادی و با استفاده از شارژر معمولی 4 ساعت و 20 دقیقه برای فول شارژ شدن باطری گوشی زمان نیاز است؛ ولی اگر از شارژر ویژه فست شارژ آن استفاده کنید، این باطری در عرض یک ساعت و 20 دقیقه شارژ می شود

 تست زمان مکالمه باتری سامسونگ   NOTE5 DUOS

تست‌هایی که انجام دادیم نشان داد که باتری اورجینال سامسونگ Note5 Duos  عملکرد خوبی دارد. در تست زمان مکالمه، گوشی توانست با یک بار شارژ کامل 22  ساعت  مکالمه را با کیفیت HD انجام دهد.

تست زمان پخش ویدئو باتری سامسونگ  Note5 Duos

زمان پخش فیلم گوشی  NOTE5 DUOS ، یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها برای یوتیوبر‌ها و علاقه‌مندان به سینما و فیلم است. این گوشی می‌تواند به مدت  13ساعت و 51 دقیقه فیلم و ویدئو پخش کند. این مدت زمان بسیار طولانی است و به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با تماشای فیلم سپری کنید.

تست زمان پخش موزیک باتری سامسونگ Note5 Duos  

باتری   NOTE5 DUOS  می‌تواند به مدت 64  ساعت موزیک گوش بدهید. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را  مداوم  با خیالی آسوده موزیک گوش کنید.

تست زمان وب گردی باتری اصلی سامسونگ  NOTE5 DUOS

باتری سامسونگ   Note5 Duos  می‌تواند به مدت 10 ساعت  و 43دقیقه وب ‌گردی را با روشنایی صفحه نمایش ۵۰ درصد پشتیبانی کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با وب‌گردی مداوم سپری کنند.

استقامت کلی باتری اصلی گوشی سامسونگ Note5 Duos

در تست‌های انجام شده، باتری گوشی سامسونگ Note5 Duos توانست به مدت 22  ساعت مکالمه مداوم، 64 ساعت پخش موزیک، 10 ساعت وب‌گردی و 13 ساعت پخش فیلم را انجام دهد. این مجموع، حدود  109 ساعت است.

جمع بندی

قیمت باتری گوشی سامسونگ   Note5 Duos  در حدود  630,000 هزار تومان است. در نظر داشته باشید که قیمت‌ باتری‌ها ممکن است بسته به فروشگاه یا منطقه متغیر باشد.باتری سامسونگ Samsung Note5 Duos  مدل  NOTE5 DUOS  یکی از با کیفیت ترین باتری‌های اصلی سامسونگ است، که از نوع لیتیوم یونی با  ظرفیت 3000mAh میلی آمپر ساعت و با ولتاژ  3.8ولت است که با گارانتی 90 روزه در فروشگاه ابزارک موبایل ارائه می شود.

برند

Samsung

مدل

Samsung galaxy Note5 Duos

ولتاژ

3.8 ولت

ظرفیت باتری

3300 میلی‌آمپر

نوع باتری

لیتیوم پلیمر

زمان مکالمه

22 ساعت

پخش موزیک

64ساعت

زمان وبگردی

10:43

پخش ویدیو

13:51

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Note 5 Duos”

هجده − 16 =