باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Note 9

  • ظرفیت باتری: 4000mAh میلی آمپر ساعتپ
  • مدل باتری:EB-BN965ABU
  • نوع باتری:لیتیوم – یونی
  •  ولتاژ باتری: 3.85 ولت
  • گارانتی محصول: 90 روز
  • تاریخ تولید: تاریخ سال
  • مدل گوشی: باتری اصلی گوشی سامسونگ گلکسی Note9

قیمت کالا:880,000 تومان

بررسی و مشخصات باتری اورجینال گوشی سامسونگ Note9

باتری اصلی گوشی سامسونگ Note 9 مدل نوت ۹ دارای مدل EB-BN965ABU و از نوع باتری لیتیوم – یونی با ظرفیت 4000mAh میلی آمپر ساعت با ولتاژ 3.85 ولت می باشد که قابل تعویض توسط کاربر نمی باشد.

گارانتی باتری Note9 در ابزارک موبایل:

باتری اصلی سامسونگ Note9 در ابزارک موبایل شامل باد کردگی باتری و خرابی آن می‌باشد که شامل گارانتی 90 روزه ابزارک موبایل می‌شود.

البته تیم ابزارک موبایل با ارائه ی باتری اصلی موبایل  سعی در ارائه ی بهترین خدمات به کاربران نموده است تا با خیالی راحت خرید خود را انجام دهند.

ظرفیت باتری اصلی سامسونگ Note9:

ظرفیت باتری سامسونگ Note9 در حدود 4000mAh میلی آمپر ساعت است.گوشی گلکسی Note9 دارای باتری با ظرفیت 4000mAh است که می تواند براحتی برای تامین انرژی ال سی دی 6 اینچی آن کافی باشد.

یک گوشی با باتری Samsung Note9 دارای ولتاژ 3.85 ولتی می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است‌.صرف نظر از ظرفیت باتری، به نظر میرسد که سامسونگ در ۳۰ دقیقه شارژ از سطح صفر به ۳۷٪ میرسد و شارژ کامل ۱: ۴۶ ساعت طول میکشد، بنابراین برای باطری اورجینال ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن بد نیست.

باتری اورجینال گوشی سامسونگ Note9

شارژر مناسب باتری اصلی سامسونگ Note9

باتری گوشی سامسونگ یکی از مهمترین مراحل ارتقاء از Note 8 به Note 9 ظرفیت باتری است. سامسونگ گلکسی نوت ۹ دارای یک باطری اصلی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت در مقایسه با ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت نوت ۸ است. این یک ارتقاء قابل توجه نسبت به ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت S9+ است. Note9 از نوع فست شارژر نمی‌باشد.
برای شارژ بهتر باتری سامسونگ Galaxy Note9 استفاده از شارژر اصلی گوشی Samsung پیشنهاد می شود.

تست زمان مکالمه باتری سامسونگ Note9

تست‌هایی که انجام دادیم نشان داد که باتری اورجینال سامسونگ Note9 عملکرد خوبی دارد. در تست زمان مکالمه، گوشی توانست با یک بار شارژ کامل،28 ساعت مکالمه را با کیفیت HD انجام دهد.

تست زمان پخش ویدئو باتری سامسونگ Note9

زمان پخش فیلم گوشی Note9 ، یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها برای یوتیوبر‌ها و علاقه‌مندان به سینما و فیلم است. این گوشی می‌تواند به مدت بین 17 ساعت فیلم و ویدئو پخش کند. این مدت زمان بسیار طولانی است و به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با تماشای فیلم سپری کنید.

تست زمان پخش موزیک باتری سامسونگ Note9

باتری Note9 می‌تواند به مدت 97 ساعت موزیک گوش بدهید. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را مداوم با خیالی آسوده موزیک گوش کنید.

تست زمان وب گردی باتری اصلی سامسونگ Note9

باتری سامسونگ Note9 می‌تواند به مدت 12 ساعت و 30 دقیقه وب ‌گردی را با روشنایی صفحه نمایش ۵۰ درصد پشتیبانی کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با وب‌گردی مداوم سپری کنند.

استقامت کلی باتری اصلی گوشی سامسونگ Note9

در تست‌های انجام شده، باتری گوشی سامسونگ Note9 توانست به مدت 28 ساعت مکالمه مداوم، 97 ساعت پخش موزیک، 12 ساعت وب‌گردی و 17 ساعت پخش فیلم را انجام دهد. این مجموع، حدود 154 ساعت است.

جمع بندی

قیمت باتری گوشی سامسونگ Note9 در حدود 880,000 هزار تومان است. در نظر داشته باشید که قیمت‌ باتری‌ها ممکن است بسته به فروشگاه یا منطقه متغیر باشد.باتری سامسونگ Samsung Note9 مدل Note9 یکی از با کیفیت ترین باتری‌های اصلی سامسونگ  است، که از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 4000mAh میلی آمپر ساعت و با ولتاژ 3.85 ولت است که با گارانتی 90 روزه در فروشگاه ابزارک موبایل  ارائه می شود.

برند

Samsung

مدل

Samsung Galaxy Note 9

ولتاژ

3.85 ولت

ظرفیت باتری

4000 میلی آمپر

نوع باتری

لیتیوم یونی

زمان مکالمه

28 ساعت

پخش موزیک

97 ساعت

زمان وبگردی

12:30

پخش ویدیو

17 ساعت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Note 9”

پنج × 1 =