باتری سامسونگ Samsung Galaxy S5

  • ظرفیت باتری: 2800mAh
  • مدل باتری: EB-BG900BBC
  • نوع باتری: Li-ion non-removable
  •  ولتاژ باتری: ۳.۸ ولت
  • گارانتی محصول: 90 روز
  • تاریخ تولید: تاریخ سال

قیمت کالا:290,000 تومان

مشخصات و بررسی باتری سامسونگ S5

باتری سامسونگ S5 از نوع باتری اصلی سامسونگ با ساختار لیتیوم یون داخلی با مدل EB-BG900BBC و ظرفیت 2800mAh میلی آمپر ساعتی است که دارای ولتاژ 3.8v ولت می‌باشد.

باتری گوشی S5 از نوع لیتیوم یون داخلی قابل تعویض توسط کاربر است این بدان معناست که کاربر بدون تجربه و ابزار تعمیرات موبایل می‌تواند آن را تعویض کند.

گارانتی باتری S5 اصلی چقدر است:

باتری S5 سامسونگ در ابزارک موبایل به مدت 90 روز گارانتی می شود که شامل بادکردگی باتری و خرابی باتری است.

نکته: البته تیم ابزارک موبایل با تهیه و ارائه ی باتری هایی با اصالت و با کیفیت این اطمینان را به شما می دهد تا باتری اصلی S5 را با خیال راحت از فروشگاه ابزارک موبایل تهیه نمایید.

ظرفیت باتری سامسونگ S5 چقدر است

ظرفیت باتری سامسونگ S5 چقدر است:

ظرفیت 2800mAh میلی آمپر ساعتی باتری سامسونگ S5 نسبت به صفحه نمایشگر در حدود کمتر از یک روز دوام می آورد.

ظرفیت باتری اصلی S5 نسبت به باتری سامسونگ J3 PRO 2017 در حدود 400mAh میلی آمپر بیشتر است و ظرفیت آن هم اندازه ی گوشی های هم‌رده شامل باتری سامسونگ S3 و باتری سامسونگ S4 است.

باتری گوشی سامسونگ  S5
خرید باتری سامسونگ S5 از فروشگاه اینترنتی ابزارک مویابل

شارژر مناسب باتری گوشی سامسونگ S5

باتری گوشی سامسونگ  S5 از نوع فست شارژر می‌باشد. این شارژر می‌تواند باتری گوشی را در حدود ۱ ساعت شارژ کند. این سرعت شارژ بسیار خوب است و به شما این امکان را می‌دهد که گوشی خود را به سرعت شارژ کنید.

مدت زمان نگهداری شارژ در حالت استند بای 72 ساعت می باشد. این گوشی از شارژ بی سیم پشتیبانی نمیکند.این باتری از شارژر  10 واتی  پشتیبانی می کند.

تست زمان مکالمه باتری گوشی سامسونگ S5

تست‌هایی که انجام دادیم نشان داد که باتری اورجینال سامسونگ  S5 عملکرد خوبی دارد. در تست زمان مکالمه، گوشی توانست با یک بار شارژ کامل، 21 ساعت و 20 دقیقه مکالمه را با کیفیت HD انجام دهد. این عدد برای یک گوشی با صفحه نمایش ۶. ۵ اینچی و پردازنده هشت هسته‌ای قابل توجه است.

تست زمان پخش ویدئو باتری S5

زمان پخش فیلم گوشی S5، یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها برای یوتیوبر‌ها و علاقه‌مندان به سینما و فیلم است. این گوشی می‌تواند به مدت 11 ساعت و 05 دقیقه فیلم و ویدئو پخش کند. این مدت زمان بسیار طولانی است و به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با تماشای فیلم سپری کنید.

تست زمان پخش موزیک باتری گوشی سامسونگ S5

باتری سامسونگ S5 می‌تواند به مدت 67 ساعت موزیک گوش بدهید. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را  مداوم  با خیالی آسوده موزیک گوش کنید.

تست زمان وب گردی باتری سامسونگ S5

باتری سامسونگ S5 می‌تواند به مدت 9 ساعت و 36 دقیقه وب‌گردی را با روشنایی صفحه نمایش ۵۰ درصد پشتیبانی کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با وب‌گردی مداوم سپری کنند.

استقامت کلی باتری سامسونگ S5 اصلی

در تست‌های انجام شده، باتری اصلی سامسونگ گلکسی اس Samsung S5 توانست به مدت 21 ساعت مکالمه مداوم، 11 ساعت پخش موزیک، 9 ساعت وب‌گردی و 11 ساعت پخش فیلم را انجام دهد. این مجموع، حدود 52 ساعت است.

استقامت کلی باتری گوشی سامسونگ S5

علائم و نشانه های خرابی باتری S5:

  • بادکردگی باتری
  • خالی کردن شارژ گوشی به صورت یکهویی
  • برجسته شدن درب پشت سامسونگ S5
  • شارژ نشدن باتری و …

جمع بندی

باتری اصلی سامسونگ گلکسی اس Samsung S5 در حدود 300,000 هزار تومان است. در نظر داشته باشید که قیمت‌ باتری‌ گوشی ها ممکن است بسته به فروشگاه یا کیفیت ساختی که دارند متغیر باشد.

باتری اصلی سامسونگ Samsung S5 یکی از با کیفیت ترین باتری‌های اصلی سامسونگ است، که از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 2800mAh میلی آمپر ساعت و با ولتاژ 3.8V ولت است که با گارانتی 90 روزه در فروشگاه ابزارک موبایل ارائه می شود.

برند

Samsung

مدل

Samsung Galaxy S5

مدل باتری

EB-BG900BBC

ظرفیت باتری

2800mAh

ولتاژ

۳.۸ ولت

نوع باتری

Li-ion non-removable

نوع شارژ باتری

فست شارژر

زمان مکالمه

21 ساعت و 20 دقیقه

پخش ویدیو

11 ساعت و 05 دقیقه

پخش موزیک

67 ساعت

زمان وبگردی

9 ساعت و 36 دقیقه

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باتری سامسونگ Samsung Galaxy S5”

18 − 16 =