معرفی چسب های تعمیرات موبایل و کاربرد آنها

معرفی چسب های تعمیرات موبایل

چسب های تعمیرات موبایل شامل چسب ال سی دی، چسب های دو طرفه، چسب های نسوز آلومینیومی، چسب uv و چسب های ضدآب می شوند. این چسب ها به طور معمول جهت چسباندن قطعات گوشی به یک دیگر، تعمیرات ال سی دی و جلوگیری از رسیدن حرارت زیاد به قطعات گوشی مورداستفاده قرار می گیرند. از مهم ترین ویژگی های این چسب ها می توان به برخورداری از زمان خشک شدن مناسب، مقاومت بالا در برابر فشار و حرارت، تراکم عالی و شفافیت بالا اشاره کرد.

چسب تعمیرات موبایل چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

چسب تعمیر موبایل از جمله چسب هایی است که برای انجام تعمیرات موبایل کاربرد داشته و به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. این چسب ها دارای انواع مختلفی هستند که برای چسباندن ال سی دی، تاچ موبایل و درب پشتی گوشی کاربرد دارند. بهترین چسب های موبایل دارای خاصیت ضدآب بوده و می توانند به شما در باز نمودن مجدد درب گوشی کمک کنند. در حال حاضر افراد بسیار زیادی را می توان دید که از انواع چسب ال سی دی استفاده می کنند. با توجه به پیشرفت هایی که تاکنون در راستای تولید گوشی های موبایل صورت گرفته اند لازم است برای تعمیر این لوازم از چسب هایی مناسب کمک گرفت. آشنایی با بهترین چسب های موبایل و کاربرد انواع چسب های تعمیرات موبایل می‌تواند به شما در این زمینه کمک قابل توجهی نماید.

انواع چسب های تعمیرات موبایل

انواع چسب های تعمیرات موبایل

چسب های تعمیرات موبایل در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. از انواع چسب های تعمیر موبایل به موارد زیر می توان اشاره کرد که هرکدام دارای ویژگی های خاص خود هستند.

چسب uv تعمیرات موبایل

نوعی از چسب هاست که برای خشک و سفت شدن این چسب ها باید از تابش های فرابنفش یا همان اشعه uv کمک گرفت. چسب uv تعمیرات موبایل انتخابی ایده آل برای مواقعی است که نیاز به تثبیت سریع و دقیق دارید. لامپ uv تعمیرات موبایل به عنوان خشک کن چسب uv قادرند تا در چسب واکنش های شیمیایی ایجاد کنند. شما با خرید چسب uv تعمیرات موبایل و چسب uv برد می توانید در مدت زمان کوتاه تری تعمیرات موبایل را انجام داده و روند خشک شدن را تسریع بخشید.

چسب ال سی دی

نمونه دیگری از چسب های تعمیرات موبایل است که برای نصب ال سی دی به کار می رود. این چسب ها از یک مجموعه ویژگی های خاص برخوردار بوده و می توانید به راحتی آن ها را در راستای تعمیرات دستگاه های الکترونیکی مورداستفاده قرار دهید. چسب ال سی دی تعمیرات موبایل در راستای مقاومت مناسب دارای انعطاف مناسبی می باشد که به عنوان چسب ضد آب ال سی دی کاربرد دارد. با خرید چسب ال سی دی می توانید به چسباندن هر نوع صفحه ی ال سی دی LCD بپردازید. در صورت کسب اطلاعات بیشتر در مورد با چسب ال سی دی می توایند از مقاله ی بهترین چسب برای چسباندن ال سی دی گوشی بازدید نمایید.

چسب ال سی دی

چسب نسوز آلومینیومی

چسب نسوز تعمیرات موبایل و چسب نسوز آلومینیومی و چسب نسوز پارچه ای تعمیرات موبایل از بهترین چسب های موجود در بازار هستند که می توانید از آن ها در تعمیرات استفاده کنید. این چسب ها با قدرت بالایی که دارند می توانند مانع از وارد شدن آسیب به قطعات کناری به دلیل حرارت بالا شوند. به بیان ساده تر می توان گفت گاهی به دلیل حرارت زیاد هیترها و هویه های مورداستفاده در تعمیرات موبایل، قطعات کناری نیز دچار آسیب می شوند. استفاده از این چسب نسوز حرارتی می تواند از بروز چنین شرایطی جلوگیری نموده و سلامت دستگاه موبایل را فراهم سازد.

استفاده از چسب های نسوز آلومینیومی به حدی اهمیت دارد که تاکید بسیاری بر آن شده است. علت این امر را می توان چسبندگی بسیار قوی چسب های نسوز آلومینیومی دانست که موجب شده تا از این چسب ها به عنوان نوعی عایق حرارتی نیز یاد شود. در حال حاضر نمونه های مختلفی از این چسب ها را می توان در بازار دید که توسط برندهای خاصی تولید شده اند. توصیه داریم هنگام خرید حتما کیفیت و برند تولیدکننده این چسب ها را مورد توجه قرار دهید. چسب های باکیفیت می توانند طول عمر گوشی را افزایش داده و از بروز هرگونه آسیب در آن ها جلوگیری کنند.

استفاده از چسب نسوز پارچه ای تعمیرات موبایل نیز همانند چسب نسوز آلومینیومی در بین تعمیرکاران از محبوبیت بالایی برخوردار است که این چسب ها باعث سهولت کار برای تعمیرکاران شده است.

چسب دو طرفه تعمیرات موبایل

چسب دو طرفه تعمیرات موبایل از قابلیت های ویژه ای مانند چسباندن دو قطعه به یک دیگر برخوردار بوده و هیچگونه اثری را به صورت ناخواسته به جای نمی گذارد. گاهی پس از اتصال قطعات موبایل به یک دیگر شاهد عدم جای گیری درست آن ها در مکان خود هستیم. برای حل این مشکل می توانید از چسب دو طرفه کمک گرفته و به طور کامل قطعات را در جای خود ثابت نگه دارید.

چسب ضدآب

همان گونه که از نام این چسب ها پیداست می توانند از نفوذ هرگونه آب و رطوبت به داخل گوشی جلوگیری نموده و عملکرد آن ها را بهبود بخشند. این چسب ها کاربردهای بسیار زیادی برای چسباندن قاب گوشی و ال سی دی آن دارند؛ چرا که قدرت چسبندگی آن ها بسیار بالا است. همچنین چسب ضدآب قادر است تا مانع از نفوذ گرد و غبار به فضای داخلی گوشی شود؛ به همین جهت استفاده از آن ها در تعمیرات موبایل بسیار اهمیت دارد.

مهم ترین ویژگی های بهترین چسب تعمیرات موبایل

بهترین چسب های تعمیرات موبایل دارای ویژگی های بارزی هستند که موجب تمایز و برتری آن ها شده اند. این ویژگی ها شامل موارد زیر می شوند و توجه به آن ها هنگام خرید می تواند به شما در تجربه خریدی بهتر کمک کند.

برخورداری از چسبندگی مناسب

چسب های باکیفیت از چسبندگی بالایی برخوردار بوده و بسیار قوی هستند. این ویژگی موجب ثابت ماندن قطعات در جای خود خواهد شد و به شما کمک می کند تا قطعات را به درستی متصل کنید.

تراکم مناسب

تراکم مناسب این چسب ها موجب ایجاد پوششی مناسب هنگام وارد شدن فشار به قطعات دستگاه خواهد شد.

شفافیت بالا

چسب های باکیفیت شفافیت زیادی دارند و این ویژگی از ایجاد هرگونه تاری در ال سی دی گوشی و دیگر قطعات جلوگیری می کند تا بتوان به بازنمایی درستی از تصاویر دست یافت.

زمان خشک شدن مناسب

یکی دیگر از ویژگی های چسب های باکیفیت برخورداری از زمانی مناسب برای خشک شدن است که موجب نصب سریع قطعات در مدت زمانی کوتاه خواهد شد.

مقاومت بالا در برابر فشار و حرارت

چسب های باکیفیت مقاومت بالایی در برابر فشار و حرارت دارند. نکته ای که باید در این باره بدانید این است که گاهی موقعیت قطعات موجب وارد شدن فشار به آن ها خواهد شد؛ بنابراین چسب های تعمیرات موبایل بایستی از مقاومت بالایی در چنین شرایطی برخوردار باشند.

تفاوت چسب های تعمیرات موبایل با دیگر چسب ها

تفاوت چسب های تعمیرات موبایل با دیگر چسب ها

با استفاده از چسب های تعمیرات موبایل می توانید مجددا محل های چسب کاری شده را باز کرده و اقدام به تعمیرات قطعات معیوب نمایید. این در حالی است که چسب های معمولی چنین شرایطی را در اختیار شما عزیزان قرار نمی دهند. همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از چسب های معمولی نمی توان در مدت زمان کوتاهی قطعات را از یک دیگر جدا نمود. این چسب ها آثار بسیار زیادی از خود هنگام چسباندن قطعات دستگاه به جای می گذارند که امکان تمیزکاری را از فرد تعمیرکار می گیرند.

کاربردهای بسیار مهم چسب های تعمیرات موبایل

در فرایند تعمیرات موبایل به وفور از چسب های تعمیرات موبایل استفاده می گردد؛ چرا که این چسب ها کاربردهای بسیار زیادی در این زمینه دارند. از مهم ترین کاربردهای چسب های تعمیر موبایل به موارد زیر می توان اشاره کرد.

چسباندن قطعات آسیب دیده موبایل

با استفاده از این چسب ها می توانید قطعات معیوب و شکسته دستگاه را مجددا در جای خود نصب نمایید. حتما هنگام خرید این چسب ها دقت کنید که محصول موردنظر از نوع رسانا باشد؛ زیرا این چسب ها مانع از قطع اتصال میان قطعات می شوند.

تعمیر ال سی دی موبایل

در صورت آسیب دیدن ال سی دی گوشی می توان از چسب های تعمیرات موبایل برای بازگردانی عملکرد از دست رفته استفاده کرد. این چسب ها می توانند میزان هزینه های تعمیر ال سی دی را کاهش دهند؛ چرا که راه حلی عالی برای برطرف ساختن شکستگی های کوچک ال سی دی ها به شمار می روند.

جلوگیری از انتقال حرارت به قطعات گوشی

برخی از قطعات داخلی گوشی های موبایل از حساسیت بسیار بالایی برخوردارند و قرار گرفتن آن ها در مقابل دمای زیاد می تواند موجب خراب شدن این قطعات شود. یکی از این قطعات آی سی ها هستند که دمای زیاد موجب سوختن آن ها خواهد شد. در چنین شرایطی می توان از چسب های تعمیرات موبایل کمک گرفت و بدون رسیدن حرارت زیاد به این قطعات تعمیر دستگاه را انجام داد.

ابزارک موبایل بهترین عرضه کننده انواع چسب های تعمیر گوشی

ابزارک موبایل بهترین عرضه کننده انواع چسب های تعمیر گوشی

ابزارک موبایل از جمله فروشگاه های بزرگ و معتبری است که در راستای عرضه و فروش انواع چسب های تعمیرات موبایل فعالیت دارد. محصولات فروشگاه ما از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده و توسط برندهای مطرح دنیا تولید شده اند. با ورود به فروشگاه آنلاین ابزارک موبایل می توانید به مقایسه کیفیت و قیمت این چسب ها پرداخته و خریدی عالی را تجربه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کلام پایانی

چسب های تعمیرات موبایل در انواع مختلفی موجود بوده و شامل چسب ال سی دی، چسب دو طرفه، چسب نسوز آلومینیومی، چسب uv موبایل و چسب ضدآب می شوند. این چسب ها برای چسباندن قطعات موبایل، تعمیر ال سی دی و جلوگیری از انتقال حرارت به قطعات گوشی کاربرد دارند. بهترین چسب های تعمیر از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار بوده و می توانند سرعت تعمیرات و خشک شدن را تسریع بخشند.

انواع چسب تعمیرات

انواع چسب تعمیرات موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + نه =