باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S20

  • ظرفیت باتری: 4000 میلی آمپر ساعت (Mah)
  • مدل باتری: EB-BG980ABY
  • نوع باتری : لیتیوم یون
  • ولتاژ باتری: 3.8 v ولت
  • گارانتی محصول: 90 روز
  • تاریخ تولید: تاریخ سال

قیمت کالا:640,000 تومان

بررسی و مشخصات باتری اورجینال گوشی سامسونگ S20

باتری اورجینال گوشی سامسونگ S20 مدل S20 دارای مدل EB-BG980ABY و از  نوع باتری لیتیوم یون با ظرفیت 4000mAh میلی آمپر ساعت با ولتاژ 3.8 ولت می باشد. باتری از نوع لیتیوم یون بوده و باتری سامسونگ S20 از نوع قابل تعویض نمی باشد.

گارانتی باتری S20 در ابزارک موبایل:

باتری اصلی سامسونگ S20 در ابزارک موبایل شامل باد کردگی باتری و خرابی آن می‌باشد که شامل گارانتی 90 روزه ابزارک موبایل می‌شود. البته تیم ابزارک موبایل با ارائه ی باتری اصلی موبایل سعی در ارائه ی بهترین خدمات به کاربران نموده است تا با خیالی راحت خرید خود را انجام دهند. 

ظرفیت باتری اصلی سامسونگ S20

ظرفیت باتری سامسونگ S20 در حدود 4000mAh میلی آمپر ساعت است این باتری دارای ظرفیتی هم اندازه باتری گوشی ایفون 11 پرو مکس است.
باطری S20 در اکثر معیارهای مربوط به باتری، از جمله ظرفیت، مدت زمان مکالمه، مدت زمان پخش ویدیو، مدت زمان پخش موسیقی و مدت زمان استندبای، بهترین عملکرد را در بین این سه گوشی دارد. باتری S10 در رتبه دوم و S3 در رتبه سوم قرار دارد. زمان استندبای باتری گوشی سامسونگ اس ۲۰ در حدود  116 ساعت  می باشد.

باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S20

شارژر مناسب باتری اصلی سامسونگ S20

فست شارژ دارد. قابلیت شارژ بیسیم دارد. باتری سامسونگ S20 از نوع جدا نشدنی ساخته شده است.برای عملکرد و دوام بیشتر این باتری پیشنهاد ما این است که از شارژر اصلی و با کیفیت سامسونگ که در فروشگاه ابزارک موبایل موجود می باشد استفاده کنید. با خرید باطری اصلی Samsung Galaxy S20 عالیترین کارایی را برای گوشی خود بوجود آورید.

تست زمان مکالمه باتری اورجینال سامسونگ S20

تست‌هایی که انجام دادیم نشان داد که باتری اورجینال سامسونگ S20 اس ۲۰ عملکرد خوبی دارد. در تست زمان مکالمه، گوشی توانست با یک بار شارژ کامل 29 ، ساعت مکالمه را با کیفیت HD انجام دهد.

تست زمان پخش ویدئو باتری اصلی سامسونگ S20

زمان پخش فیلم گوشی S20 ، یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها برای یوتیوبر‌ها و علاقه‌مندان به سینما و فیلم است. این گوشی می‌تواندبه مدت 19  ساعت فیلم و ویدئو پخش کند. این مدت زمان بسیار طولانی است و به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با تماشای فیلم سپری کنید.

تست زمان پخش موزیک باتری سامسونگ اس ۲۰

باتری S20  می‌تواند به مدت 114 ساعت موزیک گوش بدهید. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را مداوم با خیالی آسوده موزیک گوش کنید.

تست زمان وب گردی باتری اورجینال سامسونگ S20

باتری سامسونگ S20  می‌تواند به مدت 14 ساعت وب ‌گردی را با روشنایی صفحه نمایش ۵۰ درصد پشتیبانی کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را با وب‌گردی مداوم سپری کنند.

استقامت کلی باتری اصلی گوشی سامسونگ اس ۲۰

در تست‌های انجام شده، باتری گوشی سامسونگ S20 توانست به مدت  29 ساعت  مکالمه مداوم، 114  ساعت پخش موزیک، 14 ساعت وب‌گردی و 19   ساعت  پخش فیلم را انجام دهد. این مجموع، حدود  176 ساعت است.

جمع بندی

قیمت‌ باتری‌ سامسونگ s20 ممکن است بسته به کیفیت و فروشگاه یا منطقه متغیر باشد.

باتری سامسونگ اس Samsung S20 یکی از با کیفیت ترین باتری‌های اصلی سامسونگ است، که از نوع لیتیوم یون با ظرفیت 4000mAh میلی آمپر ساعت و با ولتاژ 3.8 ولت است که با گارانتی 90 روزه در فروشگاه ابزارک موبایل ارائه می شود.

برند

Samsung

مدل

Samsung Galaxy S20

ولتاژ

3.8 v

ظرفیت باتری

4000 میلی آمپر ساعت (mAh)

نوع باتری

لیتیوم یون

زمان مکالمه

29 ساعت

پخش موزیک

114 ساعت

زمان وبگردی

14 ساعت

پخش ویدیو

۱۹ ساعت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باتری گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S20”

19 − دو =